MastersGate 2017, projekt zaměřený na akceleraci e-shopů, vyvrcholil na konci října posledním ze série akceleračních školení a uzavřel tak svou druhou etapu. Po úspěšných předchozích ročnících, z nichž vznikly vycházející hvězdy, jako například GymBeam a Dedoles, jsme se rozhodli pokračovat i v příštím roce.
Od ledna 2018 se začínáme intenzivně soustředit na přípravu nového ročníku, zaměřeného hlavně na akceleraci e-commerce projektů a export. MastersGate vnímáme nejen jako soutěž, ale zároveň jako prostor pro získání nových partnerství, know how a sdílení zkušeností i za hranicemi Slovenska. Tento rok máme v plánu posunout samotný summit ještě o level výše, což s sebou přináší několik organizačních změn a zodpovědností. A i z tohoto důvodu jsme se rozhodli personálně obsadit pozici MastersGate manažera člověkem, který má s tímto směřováním nemalé zkušenosti a naplní vizi projektu.
Adriana Mučičková se v ui42 digital věnovala hlavně oslovení a akceleraci zajímavých ecommerce projektů. Od nového roku převezme zodpovědnou úlohu hlavního koordinátora úspěšného MastersGate podujatí - MastersGate Summit, který předběžně plánujeme na konec druhého kvartálu 2018. Osobně jsem velmi rád, že jsme náš marketingově-eventový tým posílili zkušeným profíkem z vlastních řad.
Adriana má bohaté zkušenosti nejen z oblasti rozvoje businessu, ale rovněž i z eventové sféry. Aktivně se podílela na organizování (i moderování) právě ukončeného ročníku 2017 a tak našeho klíčového eventu MastersGate Summit 2017. Za poslední rok se jí podařilo spoluorganizovat několik dalších úspěšných podujatí z oblasti online marketingu. Mezi jeden z top eventů tohoto roku určitě patřil vůbec první event v Evropě (náš blog), kde jsme jako první online business partner měli možnost zorganizovat workshop pro majitele eshopů, se vzácnou účastí account managera Pavla Tekela pro CEE region, z evropské centrály Facebook (Dublin). Pavel přinesl množství know how, které jsme následně zužitkovali v kampaních našich klientů. Také jsme rozšířili know how i na východě Slovenska, kde jsme absolvovali akcelerační event spolu s našimi accounty z Google a rozšířili jsme poznatky i ohledně YouTube kampaní. Zároveň v listopadu Adriana spoluorganizovala poslední ročník World Usability Day v Bratislavě, pod vedením Martina Krupu a týmu SUXA.
Velmi se těším na novou výzvu být součástí inspirujícího projektu ui42. MastersGate má našemu marketingu pomoci ve více rovinách. Ať už jako PR aktivita, nebo relationship building s různými partnery, či přímo eshopy. Určitě je jeho misí vzdělávat veřejnost. Když jsem začínala v digitále, Pali (Adamčák) se mě ptal, co je pro mě nejzajímavější oblast. Řekla jsem mu - vztah s klienty a eventy. Věřím, že se mi za ty dva roky v ui42 digital podařilo svou úlohu splnit a kromě toho jsem na náš trh přinesla něco výjimečného v podobě projektu Digital Marketing Stories, který s každým pokračováním dostává pozitivní ohlas a skutečně věřím tomu, že brzy bude mít velmi zvučné jméno. Přinést pohled CEO eshopů a jejich zkušenosti z praxe pro veřejnost, byla trefa do černého. :) Právě MastersGate bude všechny mé dosavadní aktivity pro rozvoj online marketingu propojovat. Jak už jeho název napovídá, je vstupní branou pro akceleraci zajímavých projektů a zároveň píše historii mnoha inspirativních příběhů. Možná ten další, bude právě váš. :)
Adi, přeji Ti mnoho úspěchů na nové pozici a těším se na spolupráci.
Robo Háger a tým ui42