404 stránka
Čo to znamená
404 přesměrování je HTTP stavový kód, který informuje prohlížeč nebo vyhledávač, že požadovaná stránka nebyla nalezena. Když návštěvník zadal nesprávnou URL adresu nebo klikl na neplatný odkaz, prohlížeč zobrazí chybovou stránku s hláškou "404 Not Found" nebo podobnou.
Viac info
404 přesměrování se používá, když požadovaná stránka nebo obsah neexistuje nebo nebyl nalezen na serveru. Může se stát, že stránka byla odstraněna, přesunuta nebo byla změněna její URL adresa, nebo že došlo jednoduše k chybě při zadávání URL adresy. Je důležité mít funkční 404 přesměrování, protože to pomáhá návštěvníkům webové stránky najít to, co hledají, a brání ztrátě návštěvnosti. Některé webové stránky také zobrazují kreativní a užitečné chybové stránky 404, aby zlepšily uživatelský zážitek a poskytly informace o tom, jak návštěvníka přesměrovat na relevantní obsah.
Nejnovější blogové články
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Jak nastavit Facebook Conversion API
-
08.09.2025
-
3 min čtení
CRO: Jak škálovat výkon vašeho eshopu?
-
08.09.2025
-
12 min čtení
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.09.2025
-
2 min čtení
10 tipů, jak nezklamat na vrcholu e-commerce sezóny 2025
-
02.09.2025
-
16 min čtení
Jak prodávat přes marketplace?
-
26.08.2025
-
15 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





