A/B testování

Čo to znamená

A/B testování webu představuje řízený experiment, při kterém jsou alespoň dvě různé verze stránky ukazovány různým návštěvníkům s cílem zjistit, na které verzi dochází ke častějšímu splnění definovaného cíle.

Viac info

Tímto testováním lze testovat navigaci, texty, ceny, obrázky, barvy, uspořádání prvků na stránce, ale také texty v e-mailových newsletterech a vhodný čas jejich odesílání. Podstata A/B testování spočívá v tom, že si připravíte dvě nebo více variant a poté je náhodně zobrazujete návštěvníkům e-shopu. Jeden uživatel uvidí na stránce produktu zelené tlačítko a druhý červené tlačítko, jeden tlačítko s textem "Koupit", druhý s textem "Do košíku". Poté sledujeme zvolenou metriku, například klikací frekvenci nebo nákupní konverzi. Po určité době, kdy už máme statisticky relevantní výsledky, nasadíme vítěznou verzi jako finální na živý e-shop a experiment ukončíme.

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.