A/B testování
Čo to znamená
A/B testování webu představuje řízený experiment, při kterém jsou alespoň dvě různé verze stránky ukazovány různým návštěvníkům s cílem zjistit, na které verzi dochází ke častějšímu splnění definovaného cíle.
Viac info
Tímto testováním lze testovat navigaci, texty, ceny, obrázky, barvy, uspořádání prvků na stránce, ale také texty v e-mailových newsletterech a vhodný čas jejich odesílání. Podstata A/B testování spočívá v tom, že si připravíte dvě nebo více variant a poté je náhodně zobrazujete návštěvníkům e-shopu. Jeden uživatel uvidí na stránce produktu zelené tlačítko a druhý červené tlačítko, jeden tlačítko s textem "Koupit", druhý s textem "Do košíku". Poté sledujeme zvolenou metriku, například klikací frekvenci nebo nákupní konverzi. Po určité době, kdy už máme statisticky relevantní výsledky, nasadíme vítěznou verzi jako finální na živý e-shop a experiment ukončíme.
Nejnovější blogové články
Co je web development a kdo je web developer?
-
03.05.2024
-
7 min čtení
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.