A/B testování
Čo to znamená
A/B testování webu představuje řízený experiment, při kterém jsou alespoň dvě různé verze stránky ukazovány různým návštěvníkům s cílem zjistit, na které verzi dochází ke častějšímu splnění definovaného cíle.
Viac info
Tímto testováním lze testovat navigaci, texty, ceny, obrázky, barvy, uspořádání prvků na stránce, ale také texty v e-mailových newsletterech a vhodný čas jejich odesílání. Podstata A/B testování spočívá v tom, že si připravíte dvě nebo více variant a poté je náhodně zobrazujete návštěvníkům e-shopu. Jeden uživatel uvidí na stránce produktu zelené tlačítko a druhý červené tlačítko, jeden tlačítko s textem "Koupit", druhý s textem "Do košíku". Poté sledujeme zvolenou metriku, například klikací frekvenci nebo nákupní konverzi. Po určité době, kdy už máme statisticky relevantní výsledky, nasadíme vítěznou verzi jako finální na živý e-shop a experiment ukončíme.
Nejnovější blogové články
Kontaktujte nás
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Konzultace zdarma
S čím byste potřebovali pomoci?
Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají
Potřebujete ještě s něčím pomoci?
Vyberte si další oblast