Analytika
Čo to znamená
Analytika je proces shromažďování, zpracování a interpretace dat s cílem získat užitečné informace pro podporu rozhodování. Analytika může být realizována pomocí různých metod, jako jsou statistické analýzy, strojové učení a další techniky zpracování dat.
Viac info
Využívá se v různých oblastech, včetně obchodu, medicíny, statistiky, ekonomiky a informatiky. V dnešní době je analytika nedílnou součástí mnoha podnikových procesů a často se používá k optimalizaci výkonu a efektivnosti. Využití analytiky se v poslední době rozšířilo i do digitálního světa, kde se zabývá shromažďováním, zpracováním a interpretací údajů o návštěvnosti webových stránek a online kampaní. Analytické nástroje umožňují monitorování různých ukazatelů, jako například návštěvnost, bounce rate, konverze, zdroje návštěvnosti a další. Na základě těchto údajů mohou marketéři přizpůsobit svou strategii a upravit obsah nebo reklamu.
Nejnovější blogové články
Co je web development a kdo je web developer?
-
03.05.2024
-
7 min čtení
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.