Analytika
Čo to znamená
Analytika je proces shromažďování, zpracování a interpretace dat s cílem získat užitečné informace pro podporu rozhodování. Analytika může být realizována pomocí různých metod, jako jsou statistické analýzy, strojové učení a další techniky zpracování dat.
Viac info
Využívá se v různých oblastech, včetně obchodu, medicíny, statistiky, ekonomiky a informatiky. V dnešní době je analytika nedílnou součástí mnoha podnikových procesů a často se používá k optimalizaci výkonu a efektivnosti. Využití analytiky se v poslední době rozšířilo i do digitálního světa, kde se zabývá shromažďováním, zpracováním a interpretací údajů o návštěvnosti webových stránek a online kampaní. Analytické nástroje umožňují monitorování různých ukazatelů, jako například návštěvnost, bounce rate, konverze, zdroje návštěvnosti a další. Na základě těchto údajů mohou marketéři přizpůsobit svou strategii a upravit obsah nebo reklamu.
Nejnovější blogové články
Když prémiové krmivo potká prémiovou platformu
-
02.12.2025
-
1 min čtení
Black Friday 2025 v číslech: eCommerce trh hlásí meziroční pokles o 10 %, ale zdaleka nejde o černý scénář
-
02.12.2025
-
4 min čtení
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.11.2025
-
4 min čtení
Case study Kompava: ONE-STOP-SHOP jako nástroj škálování byznysu: 420% růst na polském trhu
-
05.11.2025
-
1 min čtení
Státní svátky a dny pracovního klidu na Slovensku v roce 2026
-
31.10.2025
-
3 min čtení
Výpadek Packety a Clarity otestoval e-commerce. ui42 obstálo
-
30.10.2025
-
2 min čtení
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!