Facebook Ads
Čo to znamená
Facebook Ads nebo Facebook reklama je forma online reklamy, která se zaměřuje na uživatele sociální sítě Facebook. Reklamy mohou být zobrazeny v různých formách, jako například v podobě textových příspěvků, obrázkových reklam, videí nebo reklam v aplikacích.
Viac info
Cílem Facebook Ads je osáhnout co nejširší publikum a přesně cílit reklamu na skupiny uživatelů, které jsou pro daný produkt nebo službu nejvhodnější. Reklamy na Facebooku mohou být nastaveny tak, aby se zobrazovaly na základě různých kritérií, jako například demografických údajů, zájmů a historie prohlížení. Reklamu na Facebooku můžete zaměřit na různé cíle, ať už chcete zvýšit povědomí o značce, přivést lidi na stránku, získat nové fanoušky nebo nalákat zákazníky k nákupu. Facebook od svých počátků prošel množstvím změn, přičemž rozšiřoval možnosti propagace. Ačkoliv jeho reputace není vždy dobrá, nespornou výhodou zůstává vysoká návštěvnost různých demografických kategorií a možnost detailního cílení.
Nejnovější blogové články
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Jak nastavit Facebook Conversion API
-
08.09.2025
-
3 min čtení
CRO: Jak škálovat výkon vašeho eshopu?
-
08.09.2025
-
12 min čtení
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.09.2025
-
2 min čtení
10 tipů, jak nezklamat na vrcholu e-commerce sezóny 2025
-
02.09.2025
-
16 min čtení
Jak prodávat přes marketplace?
-
26.08.2025
-
15 min čtení
I malý asistent dokáže udělat velké divadlo: návštěvnost z AI je kvalitnější, než si myslíte
-
21.08.2025
-
2 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





