Facebook Ads
Čo to znamená
Facebook Ads nebo Facebook reklama je forma online reklamy, která se zaměřuje na uživatele sociální sítě Facebook. Reklamy mohou být zobrazeny v různých formách, jako například v podobě textových příspěvků, obrázkových reklam, videí nebo reklam v aplikacích.
Viac info
Cílem Facebook Ads je osáhnout co nejširší publikum a přesně cílit reklamu na skupiny uživatelů, které jsou pro daný produkt nebo službu nejvhodnější. Reklamy na Facebooku mohou být nastaveny tak, aby se zobrazovaly na základě různých kritérií, jako například demografických údajů, zájmů a historie prohlížení. Reklamu na Facebooku můžete zaměřit na různé cíle, ať už chcete zvýšit povědomí o značce, přivést lidi na stránku, získat nové fanoušky nebo nalákat zákazníky k nákupu. Facebook od svých počátků prošel množstvím změn, přičemž rozšiřoval možnosti propagace. Ačkoliv jeho reputace není vždy dobrá, nespornou výhodou zůstává vysoká návštěvnost různých demografických kategorií a možnost detailního cílení.
Nejnovější blogové články
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.11.2025
-
4 min čtení
Case study Kompava: ONE-STOP-SHOP jako nástroj škálování byznysu: 420% růst na polském trhu
-
05.11.2025
-
1 min čtení
Státní svátky a dny pracovního klidu na Slovensku v roce 2026
-
31.10.2025
-
3 min čtení
Výpadek Packety a Clarity otestoval e-commerce. ui42 obstálo
-
30.10.2025
-
2 min čtení
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!