Google Analytics
Čo to znamená
Google Analytics je jeden z nástrojů, který sleduje a zaznamenává návštěvnost webových stránek, což pomáhá mapovat zákaznickou zkušenost a identifikovat příčiny nežádoucích výsledků.
Viac info
Google Analytics využívá kód na webové stránce, který zaznamenává návštěvy a interakce uživatelů se webovou stránkou. Následně se tyto údaje zpracují a zobrazí v analytickém nástroji. Tyto údaje mohou být využity k optimalizaci webové stránky pro lepší použitelnost a zvýšení konverzí. Abychom mohli podnikání posunout vpřed a porozuměli chování zákazníků, musíme data sbírat, čistit, analyzovat a následně je správně interpretovat.
Nejnovější blogové články
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
470 % nárůst návštěvnosti díky performance marketingové strategii
-
16.03.2024
-
1 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.