Imprese
Čo to znamená
Imprese je pojem, který označuje zobrazení reklamního banneru, videa nebo jiného reklamního obsahu online na webové stránce nebo v aplikaci. Imprese se počítá každým, když se zobrazí reklama na obrazovce návštěvníka webu nebo aplikace.
Viac info
Imprese se často používají jako ukazatel v reklamních kampaních a slouží k posouzení úspěšnosti reklamního obsahu. Vzhledem k tomu, že každá impresie se nemění v kliknutí nebo jinou požadovanou akci, impresie se nepoužívají jako konečný ukazatel úspěšnosti kampaně. Imprese se liší od kliknutí na reklamu, které se počítají při kliknutí návštěvníka na reklamu a přesměruje se na stránku s produktem nebo službou. I když impresie nejsou rozhodujícím faktorem pro určení úspěšnosti kampaně, jsou důležitou součástí měření výkonu online reklamy. Vyšší počet impresí obvykle znamená větší návštěvnost reklamovaného webu nebo aplikace, což může vést k vyššímu počtu konverzí a vyššímu ROI.
Obecně platí, že impresie samy o sobě nejsou úplným měřítkem úspěšnosti reklamní kampaně, protože návštěvník, který reklamu vidí, si ji nemusí všimnout nebo se s ní nebude chtít zabývat. Imprese však zůstávají důležitým faktorem v online reklamě, protože představují první krok při zaujetí pozornosti potenciálního zákazníka.
Nejnovější blogové články
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
-
Andrej Kajan
CEO
-
Samuel Štassel
Sales & Marketing Specialist
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Konzultace zdarma
S čím byste potřebovali pomoci?
Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají
Potřebujete ještě s něčím pomoci?
Vyberte si další oblast