Imprese
Čo to znamená
Imprese je pojem, který označuje zobrazení reklamního banneru, videa nebo jiného reklamního obsahu online na webové stránce nebo v aplikaci. Imprese se počítá každým, když se zobrazí reklama na obrazovce návštěvníka webu nebo aplikace.
Viac info
Imprese se často používají jako ukazatel v reklamních kampaních a slouží k posouzení úspěšnosti reklamního obsahu. Vzhledem k tomu, že každá impresie se nemění v kliknutí nebo jinou požadovanou akci, impresie se nepoužívají jako konečný ukazatel úspěšnosti kampaně. Imprese se liší od kliknutí na reklamu, které se počítají při kliknutí návštěvníka na reklamu a přesměruje se na stránku s produktem nebo službou. I když impresie nejsou rozhodujícím faktorem pro určení úspěšnosti kampaně, jsou důležitou součástí měření výkonu online reklamy. Vyšší počet impresí obvykle znamená větší návštěvnost reklamovaného webu nebo aplikace, což může vést k vyššímu počtu konverzí a vyššímu ROI.
Obecně platí, že impresie samy o sobě nejsou úplným měřítkem úspěšnosti reklamní kampaně, protože návštěvník, který reklamu vidí, si ji nemusí všimnout nebo se s ní nebude chtít zabývat. Imprese však zůstávají důležitým faktorem v online reklamě, protože představují první krok při zaujetí pozornosti potenciálního zákazníka.
Nejnovější blogové články
Co je web development a kdo je web developer?
-
03.05.2024
-
7 min čtení
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.