Kampaň
Čo to znamená
Kampaň je série opatření, která jsou zaměřená na dosažení určitého cíle v oblasti marketingu a reklamy.
Viac info
Kampaň může být zaměřena na zvýšení prodeje produktu, získání nových zákazníků, zlepšení povědomí o značce nebo jiný marketingový cíl. Kampaň může obsahovat různé aktivity, jako jsou reklamní příspěvky v médiích, emailový marketing, sociální média, affiliate marketing, PPC reklamy a další. Důležité je, aby byla kampaň správně navržena a cíleně zaměřena na cílovou skupinu, aby byla úspěšná a dosáhla stanovené cíle. Kampaň se může realizovat v rámci krátkého časového období nebo trvat déle, v závislosti na cíli a rozsahu aktivit.
Nejnovější blogové články
Co je web development a kdo je web developer?
-
03.05.2024
-
7 min čtení
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.