Kampaň
Čo to znamená
Kampaň je série opatření, která jsou zaměřená na dosažení určitého cíle v oblasti marketingu a reklamy.
Viac info
Kampaň může být zaměřena na zvýšení prodeje produktu, získání nových zákazníků, zlepšení povědomí o značce nebo jiný marketingový cíl. Kampaň může obsahovat různé aktivity, jako jsou reklamní příspěvky v médiích, emailový marketing, sociální média, affiliate marketing, PPC reklamy a další. Důležité je, aby byla kampaň správně navržena a cíleně zaměřena na cílovou skupinu, aby byla úspěšná a dosáhla stanovené cíle. Kampaň se může realizovat v rámci krátkého časového období nebo trvat déle, v závislosti na cíli a rozsahu aktivit.
Nejnovější blogové články
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu.
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!