Konverzní poměr
Čo to znamená
Konverzní poměr je poměr mezi počtem návštěv webové stránky a počtem návštěvníků, kteří vykonali požadovanou akci na stránce, jako je například nákup produktu, vyplnění formuláře nebo stáhnutí souboru.
Viac info
Tento poměr může být vypočítán pro libovolnou akci, kterou chceme sledovat na webové stránce. Zároveň ukazuje, jak efektivní je webová stránka schopná motivovat návštěvníky k provedení požadované akce. Konverzní poměr je důležitým ukazatelem úspěšnosti webové stránky a jejích konverzních cest. Často se sleduje a analyzuje v rámci digitálního marketingu a je důležitým ukazatelem efektivity reklamních kampaní, optimalizace webové stránky a dalších marketingových aktivit.
Nejnovější blogové články
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.11.2025
-
4 min čtení
Case study Kompava: ONE-STOP-SHOP jako nástroj škálování byznysu: 420% růst na polském trhu
-
05.11.2025
-
1 min čtení
Státní svátky a dny pracovního klidu na Slovensku v roce 2026
-
31.10.2025
-
3 min čtení
Výpadek Packety a Clarity otestoval e-commerce. ui42 obstálo
-
30.10.2025
-
2 min čtení
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!