Konverzní poměr
Čo to znamená
Konverzní poměr je poměr mezi počtem návštěv webové stránky a počtem návštěvníků, kteří vykonali požadovanou akci na stránce, jako je například nákup produktu, vyplnění formuláře nebo stáhnutí souboru.
Viac info
Tento poměr může být vypočítán pro libovolnou akci, kterou chceme sledovat na webové stránce. Zároveň ukazuje, jak efektivní je webová stránka schopná motivovat návštěvníky k provedení požadované akce. Konverzní poměr je důležitým ukazatelem úspěšnosti webové stránky a jejích konverzních cest. Často se sleduje a analyzuje v rámci digitálního marketingu a je důležitým ukazatelem efektivity reklamních kampaní, optimalizace webové stránky a dalších marketingových aktivit.
Nejnovější blogové články
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
470 % nárůst návštěvnosti díky performance marketingové strategii
-
16.03.2024
-
1 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.