Logo
Čo to znamená
Logo představuje grafický symbol, který slouží k identifikaci značky nebo firmy. Logo může být kombinací textu a obrazového prvku nebo se může zakládat čistě na textovém zápisu.
Viac info
Cílem loga je udělat značku rozpoznatelnou a zapamatovatelnou pro zákazníky a tím vytvořit jedinečnou identitu pro danou firmu nebo produkt. Vytváření loga vyžaduje velkou pozornost k detailům a specifikacím značky nebo firmy. Barvy, typografie a obrazové prvky jsou vybírány na základě toho, co nejlépe reprezentuje hodnoty a cíle firmy nebo produktu. Logo musí být jednoduché, přehledné a snadno zapamatovatelné. Dobře navržené logo může pomoci zvýšit povědomí o značce a vytvořit pozitivní asociaci. Loga se často mění v závislosti na trendech a vývoji značky nebo produktu, aby si udržela zájem zákazníků.
Nejnovější blogové články
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
14.08.2025
-
2 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak upravit obsah a technickou stránku vašeho webu?
-
07.08.2025
-
15 min čtení
Jak efektivně prodávat přes Allegro?
-
29.07.2025
-
11 min čtení
Google i Bing začínají indexovat příspěvky z Instagramu: Co to znamená pro značky a SEO?
-
25.07.2025
-
6 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak být viditelný a citovaný AI nástroji?
-
23.07.2025
-
10 min čtení
Eyes4ICU x ui42: AI Recommendre budoucnosti pro e-commerce
-
02.07.2025
-
3 min čtení
ui42 na shortliste Zlatého středníka v kategorii Launch, Relaunch, Rebranding
-
26.06.2025
-
2 min čtení
Nejpopulárnější aplikace na Slovensku v roce 2025: Kdo předběžně kraluje žebříčkům?
-
10.06.2025
-
4 min čtení
Nový zákon o přístupnosti: Klíčové změny pro e-shopy a digitální služby
-
09.06.2025
-
9 min čtení
Porovnání e-shopových řešení. Které CMS si vybrat?
-
04.06.2025
-
17 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





