Logo
Čo to znamená
Logo představuje grafický symbol, který slouží k identifikaci značky nebo firmy. Logo může být kombinací textu a obrazového prvku nebo se může zakládat čistě na textovém zápisu.
Viac info
Cílem loga je udělat značku rozpoznatelnou a zapamatovatelnou pro zákazníky a tím vytvořit jedinečnou identitu pro danou firmu nebo produkt. Vytváření loga vyžaduje velkou pozornost k detailům a specifikacím značky nebo firmy. Barvy, typografie a obrazové prvky jsou vybírány na základě toho, co nejlépe reprezentuje hodnoty a cíle firmy nebo produktu. Logo musí být jednoduché, přehledné a snadno zapamatovatelné. Dobře navržené logo může pomoci zvýšit povědomí o značce a vytvořit pozitivní asociaci. Loga se často mění v závislosti na trendech a vývoji značky nebo produktu, aby si udržela zájem zákazníků.
Nejnovější blogové články
Eyes4ICU x ui42: AI Recommendre budoucnosti pro e-commerce
-
02.07.2025
-
3 min čtení
ui42 na shortliste Zlatého středníka v kategorii Launch, Relaunch, Rebranding
-
26.06.2025
-
2 min čtení
Case Study: 554% nárůst obratu již v prvním měsíci kompletní marketingové zprávy
-
18.06.2025
-
1 min čtení
Nejpopulárnější aplikace na Slovensku v roce 2025: Kdo předběžně kraluje žebříčkům?
-
10.06.2025
-
4 min čtení
Nový zákon o přístupnosti: Klíčové změny pro e-shopy a digitální služby
-
09.06.2025
-
9 min čtení
Porovnání e-shopových řešení. Které CMS si vybrat?
-
04.06.2025
-
17 min čtení
Informační Architektura: Základ efektivního uživatelského zážitku
-
27.05.2025
-
12 min čtení
Kompletní průvodce nejznámějšími AI nástroji
-
21.05.2025
-
19 min čtení
Jak bezpečně nakupovat přes Shein?
-
09.05.2025
-
8 min čtení
Až 91% emocionálních nákupů ze sociálních sítí se nedokončí.
-
07.05.2025
-
3 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





