Značkové prvky
Čo to znamená
Brandové prvky v češtině znamenají prvky značky. Tyto prvky zahrnují vizuální a verbální elementy, které se používají k vytvoření jedinečného vizuálního identifikačního systému pro danou značku.
Viac info
Značkové prvky zahrnují například logo, písmo, barvy, fotografie, grafiku a další vizuální prvky, stejně jako fráze a slogan. Tyto prvky jsou důležité pro vytvoření silného a rozpoznatelného brandu. Jsou používány k vytvoření jednotného a konzistentního obrazu pro danou značku. Značkové prvky pomáhají spotřebitelům vnímat danou značku jako jedinečnou a odlišitelnou od konkurence.
Nejnovější blogové články
10 tipů, jak uspět na vrcholu sezóny 2023
-
02.09.2024
-
7 min čtení
Případová studie AI Doporučovač
-
21.08.2024
-
1 min čtení
ui42 je partnerem konference Upterdam 2024
-
20.08.2024
-
3 min čtení
Jak jsme zrychlili lovecký a zahradnický web pro ještě zelenější čísla
-
12.08.2024
-
1 min čtení
Z interního týmu do agentury? Jak jsme přeplnili plán a snížili PNO už v první měsíc
-
30.07.2024
-
1 min čtení
Jak podnítit k vyšší interakci na webu nebo v aplikaci? Vyzkoušejte gamifikaci.
-
30.07.2024
-
10 min čtení
Jak implementovat ESG? Řešení je výrobní aplikace nebo software na míru.
-
30.07.2024
-
7 min čtení
Reklama na Facebooku – jak ji nastavit, jak funguje a jaká je její cena?
-
26.07.2024
-
8 min čtení
Tajemství úspěchu Kondela v e-commerce: one-stop shop řešení
-
14.07.2024
-
1 min čtení
Proč někdy ani kvalitní UX nestačí?
-
08.07.2024
-
7 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.