Za každým kliknutím na webu je člověk, za každým e-shopem je tým. A u mnohých z nich stojíme právě my.
Takto začínalo naše kampaňové video „e-shop pro e-shopy“, které se stalo součástí velkého celku, na který jsme se v ui42 připravovali celé týdny a který se celý spojil na Upterdame 2025.
Upterdam je největší e-commerce konference na Slovensku a pro nás v ui42 to byl obrovský moment. Od billboardů, přes sociální sítě, až po náš stánek na místě – vše bylo do detailu promyšlené. Náš cíl byl jasný: oslovit e-commerce komunitu jazykem, kterému sami rozumíme.

Plný stánek, skvělá energie
Potvrdili jsme, že jsme technologický lídr v e-commerce.
Náš stánek byl prakticky neustále plný – od rána až do večera. Feedback od návštěvníků byl skvělý, kolegové byli vynetworkovaní a unavení (tak jak to má po správném eventu být).
Každý kus naší komunikace nesl odkaz: jsme strategický partner pro e-shopy, jsme velkosklad digitálních služeb, jsme e-shop pro e-shopy.
Upterdam z pohledu moderátorky
Pro mě osobně měl tento ročník ještě další rozměr. Jako moderátorka hlavního programu jsem se mohla na chvíli vrátit k mé dávné lásce – eventům.
Stát na hlavním pódiu a moderovat stage plný skvělých přednášek byla neskutečná čest.
Hlavní stage byl zajímavě vyskládaný různými tématy, každý speaker přinesl něco zajímavého, ale mě nejvíce zaujal Peter Strcula, který – jako vždy – přinesl praktické tipy, jak podpořit růst firmy. Přesně ten typ know-how, kvůli kterému má Upterdam pro komunitu takovou velkou hodnotu.
Proč mají být eshopy na Upterdame i v roce 2026?
Protože Upterdam je aktuálně největší svátek e-commerce na Slovensku.
Jako podnikatel nebo majitel e-shopu tam získáte:
- kontakty – síť lidí, kteří řeší podobné výzvy jako vy,
- přehled – přehled o trendech, nástrojích a technologiích,
- inspiraci – příběhy a tipy od těch nejlepších.
Možná vás nezaujme každá přednáška, ale taková koncentrace top lidí z jednoho oboru – a přitom z různých oblastí – se na Slovensku vidí jen jednou do roka.