Jak nastavit Facebook Conversion API

Pokud chcete ze svých kampaní na Facebooku vytěžit maximum, CAPI je dnes již prakticky nezbytností. V tomto článku vám ukážeme, jak si můžete nastavit CAPI pro Wordpress a Eshopy na BUXUSe.

Jak nastavit Facebook Conversion API
Jak nastavit Facebook Conversion API

Pokud chcete ze svých kampaní na Facebooku vytěžit maximum, CAPI je dnes již prakticky nezbytností. V tomto článku vám ukážeme, jak si můžete nastavit CAPI pro Wordpress a Eshopy na BUXUSe.

Jak nastavit Facebook Conversion API

Conversion API (CAPI) je řešení od Meta, které umožňuje posílat údaje o událostech z vašeho webu přímo na facebookové servery. Na rozdíl od klasického pixelu, který je závislý na prohlížeči a cookies a může být blokován (například kvůli adblocku), CAPI je řešení, které funguje na úrovni serveru. To znamená, že získáváte:

  • přesnější data o chování uživatelů,
  • stabilnější měření i při blokovaných reklamách,
  • lepší optimalizaci kampaní díky spolehlivým informacím.

1. Výběr partnera ve Facebook Business Manageru

  1. V Business Manageru otevřete All Tools a přejděte do Events Manager.


2. V levém menu klikněte na Data Sources.

3. Vyberte pixel, který máte implementovaný na webu.

4. Přejděte do Settings a v sekci Conversion API klikněte na Choose a partner.

5. Ze seznamu partnerů vyberte WordPress.

Plugin, který vám Meta nabídne ke stažení, nemusíte řešit – jednodušší instalaci ukážeme níže. Toto okno nechte otevřené, budete ho ještě potřebovat.

2. Instalace pluginu ve WordPressu

- Přihlaste se do administrace WordPressu.

- V menu klikněte na Pluginy → Přidat nový.

- Do vyhledávání napište Meta pixel for WordPress.



a) Nainstalujte a aktivujte plugin

b) V seznamu nainstalovaných pluginů najděte Meta Pixel for WordPress a přejděte do jeho nastavení.

c) Klikněte na Get Started a postupně procházejte jednoduchými kroky, ve kterých vyberete:

  1. facebookovou stránku pro web,
  2. instagramový profil (pokud nemáte, dejte možnost přeskočit),
  3. reklamní účet,
  4. a nakonec pixel.

Nastavení potvrďte. Po uložení se vraťte zpět do Business Manageru (BM).

3. Ověření odesílání eventů v BM

- V nastavení pixelu pokračujte kliknutím na Next.


- Do pole zadejte URL vašeho webu a přes Test Events si ověřte, zda se události správně odesílají.





- Po úspěšném testu klikněte na Finish a integrace je hotová.

4. CAPI na BUXUSu

Na rozdíl od jiných platforem, jako je např. Wordpress, je nastavení CAPI na BUXUSu pro vás mnohem jednodušší. Stačí si vytvořit Pixel v Meta a poslat nám ho. My se postaráme o správné nastavení server-side trackingu za vás.

Jsou vám některé výrazy nejasné? Podívejte se na uičkovskou abecedu

Přečtěte si také

 

Děkujeme za odběr!
Čeká vás ještě jeden krok. Klikněte na potvrzovací odkaz, který máte v e-mailu.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později