AI (Umělá inteligence)
Čo to znamená
AI (artificial intelligence), v překladu umělá inteligence, se definuje jako schopnost strojů a počítačů vykonávat úlohy, které by vyžadovaly inteligenci člověka. Tato disciplína se zabývá vývojem algoritmů a technologií, které umožňují počítačům vykonávat činnosti, které by se obvykle považovaly za charakteristické pro lidskou inteligenci.
Viac info
Umělá inteligence zjednodušuje a zpříjemňuje náš život v mnoha směrech, a to díky speciálnímu odvětví této vědecké disciplíny nazývanému strojové učení. Právě strojové učení za poslední roky zažilo rozvoj díky technice nazývané hluboké učení (deep learning). Tato technika umožňuje zařízením a systémům řešit různé úlohy bez neustálého zásahu uživatele (člověka). Funguje na principech neuronových sítí a své výstupy zdokonaluje díky schopnosti učit se z reálných zkušeností.
V ui42 jsme dokonce vyvinuli vlastní nástroj na doporučování produktů na základě umělé inteligence, který dokáže zvýšit výkonnost a efektivitu e-shopů.
Nejnovější blogové články
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!