Automatizované doporučení
Čo to znamená
Automatizované doporučení znamená použití algoritmů a technologií k automatickému poskytování doporučení na základě dat a informací, které jsou k dispozici. Tato doporučení mohou být zaměřena na různé oblasti, jako například produkty, služby, obsah a mnoho dalších. Závisí na datech, která jsou k dispozici, a algoritmech, které se používají k jejich generování.
Viac info
Automatizovaná doporučení se často používají v online obchodech, vyhledávačích a sociálních sítích, aby pomohla uživatelům najít relevantní a zajímavé produkty, služby nebo obsah. Tento samočící nástroj funguje i na efektivní up-sell & cross-sell. Funguje na principech umělé inteligence a neuronových sítí. Na začátku se sbírají anonymizovaná data o produktech, uživatelích a jejich chování. Díky nim, speciálně nastaveným algoritmům a tak vytvořeným statistickým modelům, dokáže tento systém předpovědět to, co je nejlepší pro každého jednoho zákazníka a co si i s největší pravděpodobností koupí.
Podívejte se na automatizovaná doporučení produktů na bázi umělé inteligence od ui42.
Nejnovější blogové články
Co je web development a kdo je web developer?
-
03.05.2024
-
7 min čtení
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.