Automatizované doporučení
Čo to znamená
Automatizované doporučení znamená použití algoritmů a technologií k automatickému poskytování doporučení na základě dat a informací, které jsou k dispozici. Tato doporučení mohou být zaměřena na různé oblasti, jako například produkty, služby, obsah a mnoho dalších. Závisí na datech, která jsou k dispozici, a algoritmech, které se používají k jejich generování.
Viac info
Automatizovaná doporučení se často používají v online obchodech, vyhledávačích a sociálních sítích, aby pomohla uživatelům najít relevantní a zajímavé produkty, služby nebo obsah. Tento samočící nástroj funguje i na efektivní up-sell & cross-sell. Funguje na principech umělé inteligence a neuronových sítí. Na začátku se sbírají anonymizovaná data o produktech, uživatelích a jejich chování. Díky nim, speciálně nastaveným algoritmům a tak vytvořeným statistickým modelům, dokáže tento systém předpovědět to, co je nejlepší pro každého jednoho zákazníka a co si i s největší pravděpodobností koupí.
Podívejte se na automatizovaná doporučení produktů na bázi umělé inteligence od ui42.
Nejnovější blogové články
Kontaktujte nás
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Konzultace zdarma
S čím byste potřebovali pomoci?
Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají
Potřebujete ještě s něčím pomoci?
Vyberte si další oblast