Brand awareness
Čo to znamená
Brand awareness v češtině znamená povědomí o značce. Tento pojem popisuje stupeň, ve kterém jsou lidé obeznámení s danou značkou, jejími produkty nebo službami.
Viac info
Brand awareness zahrnuje nejenom znalost značky, ale také asociace, které si lidé spojují s danou značkou a jejími produkty. Zvýšení brand awareness je důležité pro úspěch značky, protože pomáhá zvyšovat důvěru a loajalitu zákazníků, stejně jako pomáhá v boji proti konkurenci. Firmy mohou zvýšit povědomí o své značce prostřednictvím různých marketingových aktivit, jako jsou reklamní kampaně, sociální sítě, PR aktivity a další.
Nejnovější blogové články
Kontaktujte nás
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Konzultace zdarma
S čím byste potřebovali pomoci?
Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají
Potřebujete ještě s něčím pomoci?
Vyberte si další oblast