Brand awareness
Čo to znamená
Brand awareness v češtině znamená povědomí o značce. Tento pojem popisuje stupeň, ve kterém jsou lidé obeznámení s danou značkou, jejími produkty nebo službami.
Viac info
Brand awareness zahrnuje nejenom znalost značky, ale také asociace, které si lidé spojují s danou značkou a jejími produkty. Zvýšení brand awareness je důležité pro úspěch značky, protože pomáhá zvyšovat důvěru a loajalitu zákazníků, stejně jako pomáhá v boji proti konkurenci. Firmy mohou zvýšit povědomí o své značce prostřednictvím různých marketingových aktivit, jako jsou reklamní kampaně, sociální sítě, PR aktivity a další.
Nejnovější blogové články
Když prémiové krmivo potká prémiovou platformu
-
02.12.2025
-
1 min čtení
Black Friday 2025 v číslech: eCommerce trh hlásí meziroční pokles o 10 %, ale zdaleka nejde o černý scénář
-
02.12.2025
-
4 min čtení
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.11.2025
-
4 min čtení
Case study Kompava: ONE-STOP-SHOP jako nástroj škálování byznysu: 420% růst na polském trhu
-
05.11.2025
-
1 min čtení
Státní svátky a dny pracovního klidu na Slovensku v roce 2026
-
31.10.2025
-
3 min čtení
Výpadek Packety a Clarity otestoval e-commerce. ui42 obstálo
-
30.10.2025
-
2 min čtení
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!