Google Display
Čo to znamená
Google Display (přesněji Google Display Network – GDN) je reklamní síť společnosti Google, která umožňuje inzerentům zobrazovat vizuální reklamy (tzv. bannerové, obrázkové nebo dokonce animované reklamy) na milionech webových stránek, v mobilních aplikacích a na YouTube. Při vytváření kampaně v Google Ads si můžete zvolit, že nechcete zobrazovat jen textové reklamy ve vyhledávání, ale i vizuální bannery na různých stránkách – a právě k tomu slouží Google Display.
Viac info
Jak funguje Google Display Network (GDN)?
Google Display Network funguje jako obrovská síť partnerských webů a aplikací, které umožňují Google zobrazovat reklamy svým návštěvníkům. Weby či aplikace, které se rozhodnou zobrazovat reklamy přes Google, se stávají součástí této sítě.
Jako inzerent můžete pomocí Google Display vytvořit kampaň, ve které se vaše reklamy (např. bannery nebo grafické obrázky) budou zobrazovat lidem na základě různých kritérií:
- jejich zájmy a chování (např. zajímají se o módu, zdraví, cestování),
- demografické údaje (věk, pohlaví, lokalita),
- určité témata nebo klíčová slova,
- konkrétní weby, aplikace nebo YouTube videa (tzv. placement – o tom jsme psali výše),
- remarketing – reklamy se zobrazují lidem, kteří již navštívili vaši stránku nebo použili vaši aplikaci.
Proč používat Google Display?
- Zvýšení povědomí o značce – bannery a vizuální reklamy jsou skvělé na zapamatování, proto se často používají na budování značky.
- Široké publikum – Google Display Network dosahuje více než 90 % internetových uživatelů po celém světě, což znamená obrovský potenciál.
- Cílení na správné publikum – díky různým možnostem cílení (zájmy, demografie, remarketing atd.) víte reklamy ukázat těm správným lidem.
- Flexibilita reklamy – můžete použít různé formáty: statické obrázky, animace, adaptivní reklamy (automaticky se přizpůsobují různým zařízením) či video.
Praktický příklad
Pokud provozujete e-shop s oblečením, můžete přes Google Display vytvořit bannerovou reklamu, která se bude zobrazovat na módních blozích, ve fashion aplikacích nebo lidem, kteří nedávno navštívili váš web, ale zatím nic nekoupili.
Google Display je vizuální forma reklamy v rámci sítě Google Ads, která vám umožňuje oslovovat uživatele prostřednictvím obrázkových a bannerových reklam na internetu. Je ideálním nástrojem na budování povědomí o značce, remarketing, jakož i na rozšíření zásahu kampaní mimo výsledků vyhledávání. Díky Google Display můžete jednoduše komunikovat se svým cílovým publikem vizuálně, efektivně a na relevantních místech.
Nejnovější blogové články
Kontaktujte nás
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Potřebujete poradit?
S čím byste potřebovali pomoci?
Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají
Potřebujete ještě s něčím pomoci?
Vyberte si další oblast