Cookies
Čo to znamená
Cookies jsou textové soubory malého rozsahu, které shromažďují určité informace o návštěvníkovi webové stránky, a jsou skutečně používány téměř každou webovou stránkou nebo aplikací.
Viac info
Familiárně nazývané "sušenky" mají totiž pro samotného provozovatele webu, ale i jeho uživatele, přínos. V překladu to znamená, že pomocí cookies webová stránka identifikuje návštěvníka a optimalizuje se podle jeho poslední návštěvy. Výsledkem jsou již předvyplněné nastavení nebo údaje, které se při vyplňování formulářů nevyžadují od uživatele duplicite. Cookies totiž spojují unikátní ID uživatele s jeho konkrétními nastaveními. Klidně tak můžete procházet stránkami napříč webem, případně ho dokonce i opustit, aniž by se vám smazal nákup z košíku.
Nejnovější blogové články
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
470 % nárůst návštěvnosti díky performance marketingové strategii
-
16.03.2024
-
1 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.