Cross-sell

Čo to znamená

Cross-selling představuje strategii prodeje, při které se snaží prodavač nebo společnost prodat spotřebiteli další související produkt nebo službu. Jde o uspokojení co nejvíce potřeb zákazníka širokou nabídkou dalších produktů a služeb. Tento pojem popisuje strategii prodeje.

Viac info

Cieľom cross-sellu je zvýšiť hodnotu jednej transakcie a zároveň zlepšiť zážitok zákazníka tým, že mu ponúkne produkty alebo služby, ktoré sú pre neho relevantné a užitočné. Cross-sell môže byť účinný najmä vtedy, ak sa realizuje správne a keď sú ponúkané produkty alebo služby skutočne užitočné pre spotrebiteľa.

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.