Expanze do zahraničí
Čo to znamená
Expanze do zahraničí je proces rozšíření podnikání na zahraniční trhy. Cílem expanze je zvýšit tržby, zlepšit konkurenceschopnost a získat přístup k novým zákazníkům a trhům.
Viac info
Expanze do zahraničí může být uskutečněna prostřednictvím různých formálních kanálů, jako například vstupem na nový trh přes filiálku, franchising nebo akvizicí existujícího podniku v zahraničí. Před rozhodnutím o expanzi do zahraničí je důležité zvážit mnoho faktorů, jako jsou například kulturní rozdíly, právní předpisy, konkurence a ekonomické podmínky v daném regionu.
I přesto, že tento proces může být náročný, v ui42 vám s ním umíme snadno pomoci.
Nejnovější blogové články
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!