Facebook Ads
Čo to znamená
Facebook Ads nebo Facebook reklama je forma online reklamy, která se zaměřuje na uživatele sociální sítě Facebook. Reklamy mohou být zobrazeny v různých formách, jako například v podobě textových příspěvků, obrázkových reklam, videí nebo reklam v aplikacích.
Viac info
Cílem Facebook Ads je osáhnout co nejširší publikum a přesně cílit reklamu na skupiny uživatelů, které jsou pro daný produkt nebo službu nejvhodnější. Reklamy na Facebooku mohou být nastaveny tak, aby se zobrazovaly na základě různých kritérií, jako například demografických údajů, zájmů a historie prohlížení. Reklamu na Facebooku můžete zaměřit na různé cíle, ať už chcete zvýšit povědomí o značce, přivést lidi na stránku, získat nové fanoušky nebo nalákat zákazníky k nákupu. Facebook od svých počátků prošel množstvím změn, přičemž rozšiřoval možnosti propagace. Ačkoliv jeho reputace není vždy dobrá, nespornou výhodou zůstává vysoká návštěvnost různých demografických kategorií a možnost detailního cílení.
Nejnovější blogové články
Jak efektivně prodávat přes Allegro?
-
29.07.2025
-
12 min čtení
Google i Bing začínají indexovat příspěvky z Instagramu: Co to znamená pro značky a SEO?
-
25.07.2025
-
6 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak být viditelný a citovaný AI nástroji?
-
23.07.2025
-
10 min čtení
Eyes4ICU x ui42: AI Recommendre budoucnosti pro e-commerce
-
02.07.2025
-
3 min čtení
ui42 na shortliste Zlatého středníka v kategorii Launch, Relaunch, Rebranding
-
26.06.2025
-
2 min čtení
Case Study: 554% nárůst obratu již v prvním měsíci kompletní marketingové zprávy
-
18.06.2025
-
1 min čtení
Nejpopulárnější aplikace na Slovensku v roce 2025: Kdo předběžně kraluje žebříčkům?
-
10.06.2025
-
4 min čtení
Nový zákon o přístupnosti: Klíčové změny pro e-shopy a digitální služby
-
09.06.2025
-
9 min čtení
Porovnání e-shopových řešení. Které CMS si vybrat?
-
04.06.2025
-
17 min čtení
Informační Architektura: Základ efektivního uživatelského zážitku
-
27.05.2025
-
12 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





