Freelancer
Čo to znamená
Freelancer je osoba, která pracuje na volné noze, tedy není zaměstnancem žádné firmy. Obvykle se specializují na určitou oblast, například programování, marketing, design, copywriting, atd.
Viac info
Mezi výhody freelancingu patří například:
- Svoboda a flexibilita: Freelanceři si sami určují, kde a kdy budou pracovat. Mají také větší flexibilitu při výběru klientů a projektů.
- Vyšší příjem: Freelanceři si mohou účtovat vyšší honoráře, než kdyby byli zaměstnanci. Hodinovou mzdu, či cenu za projekt/zakázku si totiž určují sami.
- Méně stresu: Freelanceři nemusí čelit stresu ze zaměstnaneckého poměru, jako je například dodržování pracovní doby nebo docházkový režim.
Nevýhody freelancingu mohou být:
- Nejistota příjmu: Freelanceři nemají garantovaný příjem, jako mají zaměstnanci. Jejich příjem závisí od počtu projektů, které získají.
- Samostatnost: Freelanceři jsou sami zodpovědní za svou práci a svůj byznys. Nemají nad sebou žádného nadřízeného, který by je kontroloval nebo jim pomáhal s problémy.
- Samostatná marketingová činnost: Freelanceři si musí sami zajistit klienty a projekty. To může být náročné, zejména pro začínající freelanceři.
Freelancing je vhodná možnost pro lidi, kteří chtějí mít svobodu a flexibilitu při práci. Freelanceři si však musí být vědomi i nevýhod, které tato forma práce přináší. Pokud člověk začíná například v agentuře a udělá si kontakty ať už u klientů nebo z daného segmentu, mnohem lépe naskočí na cestu freelancera, protože nemusí začínat od nuly, ale má doporučení a případně projekty do budoucna.
Nejnovější blogové články
Co je web development a kdo je web developer?
Web development je důležitou součástí každé webové stránky, která chce v dnešní době oslovit své potenciální zákazníky. Jde vlastně o vývoj ...
-
03.05.2024
-
7 min čtení
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
B2B a B2C jsou dva pojmy, se kterými jste se v e-commerce a online marketingu určitě setkali. Pokud však dosud přesně nevíte, v čem spočívá ...
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
V džungli digitálního marketingu, kde se odehrává neúprosný boj o zákazníky, je Google Ads mocným nástrojem, který vám může pomoci dosáhnout...
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
Častá otázka nejen našich klientů. Ale abychom se dopracovali k odpovědi, pojďme si shrnout, co je to vlastně brand a co jsou “ty ostatní kampaně...
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
PPC reklama je jedním z nejpoužívanějších nástrojů online marketingu. Z anglického překladu “pay per click” vyplývá, že za ni inzerent platí...
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
SEO audit je komplexní dokument, který prověří, jak na tom webová stránka z pohledu optimalizace pro vyhledávače stojí. Sestavení takového auditu...
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
Usability testing nebo testování použitelnosti je způsob, jak odhalit nedostatky, resp. bariéry vašeho produktu nebo služby, které často brání...
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
Formuláře na webových stránkách a aplikacích jsou zřejmě nejdůležitějším UX místem, kde se návštěvník mění na zákazníka. Při testování použitelnosti...
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
Úspěšné škálování vašeho e-commerce podnikání si vyžaduje více než jen zvyšování investic. Implementací těchto šesti základních strategií se...
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
Proč AI? Pokud jste náš follower, víte, že v oblasti umělé inteligence patříme k průkopníkům na Slovensku. Ano, vyvinuli jsme i vlastní AI! ...
-
17.03.2024
-
6 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!
Brzy dostanete náš newsletter.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později