Marketing
Čo to znamená
Marketing je proces, ve kterém organizace nebo jednotlivci identifikují, vytvářejí a doručují hodnoty svým zákazníkům a zároveň získávají hodnotu od nich. Marketing zahrnuje různé činnosti, jako je výzkum trhu, plánování a implementace marketingových kampaní, propagace a reklama, stejně jako sledování a analýza výsledků.
Viac info
Cílem marketingu je zvýšit povědomí o produktu nebo službě, přesvědčit potenciální zákazníky o výhodách a získat jejich zájem, kupní sílu a loajalitu. Marketing může být realizován prostřednictvím různých kanálů, včetně tradičních médií, jako je televize, tisk a rozhlas, ale také prostřednictvím digitálních médií, jako jsou webové stránky, sociální média a e-mailový marketing. Úspěšný marketing vyžaduje důkladný výzkum trhu a konkurence, správné plánování a implementaci strategií a kampaní, efektivní propagaci a reklamu, stejně jako sledování a analýzu výsledků s cílem zlepšovat a optimalizovat budoucí marketingové aktivity.
Nejnovější blogové články
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
470 % nárůst návštěvnosti díky performance marketingové strategii
-
16.03.2024
-
1 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.