Google obrázky
Čo to znamená
Vyhledávání pomocí obrázků na Google je skvělý způsob, jak najít vizuální informace, identifikovat objekty nebo získat více informací o obrázcích, které vás zajímají.
Viac info
Zde je jednoduchý návod, jak na to:
Použijte Google Images
- Navštivte stránku Google Images.
- Klikněte na ikonu fotoaparátu v pruhovém vyhledávacím panelu.
Nahrajte obrázek
- Můžete nahrát obrázek z vašeho zařízení nebo vložit URL adresu obrázku.
- Pokud chcete nahrát soubor, klikněte na „Nahrát obrázek“ a vyberte soubor z počítače.
Vyhledávání podobných obrázků
- Po nahrání obrázku Google automaticky provede vyhledávání a zobrazí výsledky.
- Zobrazí se podobné obrázky a webové stránky, které obsahují tento obrázek nebo jeho varianty.
Prozkoumání výsledků
- Projděte si výsledky a klikněte na odkazy, které vás zajímají. Můžete získat informace o autorech obrázků, kontextu, ve kterém se používají, nebo jejich původu.
Využití aplikace Google Lens
- Pro mobilní uživatele je skvělou alternativou aplikace Google Lens, která umožňuje vyhledávání obrázků přímo ze smartphonu. Stačí nasnímat obrázek a aplikace vám poskytne relevantní informace.
Vyhledávání pomocí obrázků je efektivní nástroj pro objevování nových informací a získávání vizuálních podnětů. S využitím Google Images nebo Google Lens můžete jednoduše rozšířit své znalosti a objevit nové souvislosti ve světě kolem vás.
Nejnovější blogové články
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
I když se může zdát, že podíl návštěvnosti generované AI asistenty je zatím nízký, trend z posledních měsíců ukazuje dynamický růst, který se...
-
05.11.2025
-
4 min čtení
Case study Kompava: ONE-STOP-SHOP jako nástroj škálování byznysu: 420% růst na polském trhu
Pro značku kompava jsme propojili škálovatelný CMS BUXUS, rychlou expanzi pomocí AI překladů a agresivní PPC strategii v rámci našeho modelu...
-
05.11.2025
-
1 min čtení
Státní svátky a dny pracovního klidu na Slovensku v roce 2026
Rok 2026 přináší několik změn oproti kalendáři svátků z roku 2025, na které byste měli myslet při plánování dovolené a ročního harmonogramu. ...
-
31.10.2025
-
3 min čtení
Výpadek Packety a Clarity otestoval e-commerce. ui42 obstálo
V noci z 28. na 29. října zasáhly e-commerce trh technické problémy, které prověřily připravenost online byznysů.
-
30.10.2025
-
2 min čtení
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
Výkon značky představuje propojení budování značky a měřitelného výkonu. Ukazuje, jak se síla značky – její známost, důvěra či preference – ...
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
V ui42 věříme, že technologie a strategie jsou silné jen tehdy, když je doplňuje dobrý nápad. A právě proto přichází na scénu nový kreativní...
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
Je to tu opět. E-commerce horečka jménem Black Friday. I když datum 28. listopadu vypadá daleko, pro úspěšný e-shop by přípravy měly být už ...
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
Jedna z nejvýznamnějších změn, která aktuálně redefinuje SEO, je propojení výkonných analytických nástrojů s umělou inteligencí prostřednictvím...
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu
Čas jsou peníze. A při rychlosti načítání stránek to platí doslova. Každá milisekunda navíc, kterou musí návštěvník čekat na načtení stránky...
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
S dovětkem - založeno na skutečných událostech. V poslední době se nám totiž až příliš často opakuje scénář, ve kterém klient – ať už při změně...
-
06.10.2025
-
4 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!
Čeká vás ještě jeden krok. Klikněte na potvrzovací odkaz, který máte v e-mailu.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později