Google Tag Manager (GTM)

Čo to znamená

Google Tag Manager (GTM) je nástroj, který umožňuje spravovat a nasazovat marketingové značky (tags) na vašich webových stránkách bez potřeby úpravy kódu.

Viac info

Tento nástroj je ideální pro marketéry a analytiky, kteří potřebují flexibilitu a rychlost při sledování a optimalizaci svých kampaní.

Výhody používání Google Tag Manageru:

1. Jednoduchá správa značek: GTM umožňuje snadno přidávat, upravovat nebo odstraňovat značky bez zásahu do kódu stránky. To šetří čas a snižuje riziko chyb při implementaci.

2. Flexibilita a přizpůsobitelnost: S GTM můžete nastavit různé podmínky, za kterých se značky aktivují, což umožňuje personalizovat sledování podle vašich potřeb.

3. Rychlost nasazení: Díky přednastaveným šablonám pro populární nástroje (jako Google Analytics, Facebook Pixel, atd.) je možné značky nasadit rychle a efektivně.

4. Sledování událostí: GTM umožňuje sledovat interakce na stránce, jako jsou kliknutí, odeslání formulářů, nebo zobrazení obsahu, což vám poskytuje podrobnější data o chování uživatelů.

5. Verze a obnova: GTM automaticky ukládá předchozí verze vašich značek, což znamená, že se k nim můžete vrátit, pokud se objeví problémy po aktualizaci.

Jak začít s Google Tag Managerem:

  • Vytvořte účet: Navštivte stránku Google Tag Manager a vytvořte si účet. Po registraci získáte kód, který musíte vložit na svou webovou stránku.
  • Nastavte kontejner: Kontejner je místo, kde jsou uloženy všechny vaše značky. Po jeho vytvoření můžete začít přidávat značky.
  • Přidejte značky: Vyberte typ značky, kterou chcete přidat (např. Google Analytics, Facebook Pixel) a nastavte její parametry.
  • Nastavte spouštěče: Spouštěče určují, kdy se má značka aktivovat. Můžete je nastavit na základě událostí, jako jsou kliknutí nebo zobrazení stránek.
  • Testování a publikování: Před publikováním změn je důležité otestovat, zda značky fungují správně. GTM má nástroj na náhled, který vám umožňuje zkontrolovat, jak značky fungují před jejich nasazením.


Google Tag Manager je neocenitelným nástrojem pro každého, kdo chce efektivně spravovat sledování a analýzu svých webových stránek. Umožňuje rychlé nasazení a úpravy značek bez potřeby technických znalostí, což z něj činí ideální volbu pro marketéry všech úrovní. Pokud ještě GTM nepoužíváte, zvažte jeho implementaci do svého marketingového arzenálu.

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

 

Děkujeme za odběr!
Čeká vás ještě jeden krok. Klikněte na potvrzovací odkaz, který máte v e-mailu.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později

Potřebujete poradit?

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.