Influencer marketing

Čo to znamená

Influencer marketing, také nazývaný také influencerový marketing, je forma marketingu, která se spoléhá na využití sociálních médií a dalších online kanálů, kde jsou využíváni lidé s vysokým sociálním dosahem (nazývaní influenceri), aby pomohli prodávat produkty nebo služby.

Viac info

Cílem influencer marketingu je dosáhnout větší důvěry a autenticity při prezentaci produktů nebo služeb, protože influenceri jsou často vnímáni jako důvěryhodnější než tradiční formy reklamy. To může být efektivní pro cílové publikum, které vnímá tradiční reklamy jako rušivé a irelevantní. Influencer marketing může být realizován prostřednictvím spolupráce s influencery při vytváření příspěvků na sociálních médiích, recenzí produktů nebo služeb, nebo prostřednictvím sponzorovaných příspěvků nebo zmínek o produktu. Důležité je vybrat správného influencera, který má odpovídající dosah a odpovídající publikum, aby se dosáhlo požadovaného výsledku.

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.
Děkujeme za odběr!
Brzy dostanete náš newsletter.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.