Influencer marketing
Čo to znamená
Influencer marketing, také nazývaný také influencerový marketing, je forma marketingu, která se spoléhá na využití sociálních médií a dalších online kanálů, kde jsou využíváni lidé s vysokým sociálním dosahem (nazývaní influenceri), aby pomohli prodávat produkty nebo služby.
Viac info
Cílem influencer marketingu je dosáhnout větší důvěry a autenticity při prezentaci produktů nebo služeb, protože influenceri jsou často vnímáni jako důvěryhodnější než tradiční formy reklamy. To může být efektivní pro cílové publikum, které vnímá tradiční reklamy jako rušivé a irelevantní. Influencer marketing může být realizován prostřednictvím spolupráce s influencery při vytváření příspěvků na sociálních médiích, recenzí produktů nebo služeb, nebo prostřednictvím sponzorovaných příspěvků nebo zmínek o produktu. Důležité je vybrat správného influencera, který má odpovídající dosah a odpovídající publikum, aby se dosáhlo požadovaného výsledku.
Nejnovější blogové články
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
14.08.2025
-
2 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak upravit obsah a technickou stránku vašeho webu?
-
07.08.2025
-
15 min čtení
Jak efektivně prodávat přes Allegro?
-
29.07.2025
-
11 min čtení
Google i Bing začínají indexovat příspěvky z Instagramu: Co to znamená pro značky a SEO?
-
25.07.2025
-
6 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak být viditelný a citovaný AI nástroji?
-
23.07.2025
-
10 min čtení
Eyes4ICU x ui42: AI Recommendre budoucnosti pro e-commerce
-
02.07.2025
-
3 min čtení
ui42 na shortliste Zlatého středníka v kategorii Launch, Relaunch, Rebranding
-
26.06.2025
-
2 min čtení
Nejpopulárnější aplikace na Slovensku v roce 2025: Kdo předběžně kraluje žebříčkům?
-
10.06.2025
-
4 min čtení
Nový zákon o přístupnosti: Klíčové změny pro e-shopy a digitální služby
-
09.06.2025
-
9 min čtení
Porovnání e-shopových řešení. Které CMS si vybrat?
-
04.06.2025
-
17 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





