Influencer marketing
Čo to znamená
Influencer marketing, také nazývaný také influencerový marketing, je forma marketingu, která se spoléhá na využití sociálních médií a dalších online kanálů, kde jsou využíváni lidé s vysokým sociálním dosahem (nazývaní influenceri), aby pomohli prodávat produkty nebo služby.
Viac info
Cílem influencer marketingu je dosáhnout větší důvěry a autenticity při prezentaci produktů nebo služeb, protože influenceri jsou často vnímáni jako důvěryhodnější než tradiční formy reklamy. To může být efektivní pro cílové publikum, které vnímá tradiční reklamy jako rušivé a irelevantní. Influencer marketing může být realizován prostřednictvím spolupráce s influencery při vytváření příspěvků na sociálních médiích, recenzí produktů nebo služeb, nebo prostřednictvím sponzorovaných příspěvků nebo zmínek o produktu. Důležité je vybrat správného influencera, který má odpovídající dosah a odpovídající publikum, aby se dosáhlo požadovaného výsledku.
Nejnovější blogové články
Kontaktujte nás
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Konzultace zdarma
S čím byste potřebovali pomoci?
Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají
Potřebujete ještě s něčím pomoci?
Vyberte si další oblast