Keyword
Čo to znamená
Keyword, klíčové slovo, je ve vyhledávačích internetu používaný termín nebo fráze, která slouží jako vyhledávací výraz. Klíčové slovo pomáhá určit relevanci stránky pro dané vyhledávání.
Viac info
Při optimalizaci pro vyhledávače (SEO) je důležité, aby se stránka správně optimalizovala pro vybraná klíčová slova a fráze a tak se zvýšila šance dosáhnout vyšších pozic ve vyhledávačích. Správná volba klíčových slov může zlepšit relevantnost webové stránky pro určitou cílovou skupinu a zvýšit její návštěvnost. Je důležité zvolit klíčová slova související s obsahem stránky, která mají dostatečný počet vyhledávání a zároveň mají přiměřenou úroveň konkurence, následně je zahrnout do titulků, popisů a obsahu stránky.
Nejnovější blogové články
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
470 % nárůst návštěvnosti díky performance marketingové strategii
-
16.03.2024
-
1 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.