Konverze
Čo to znamená
Konverze představují akce, které uživatel provádí na webové stránce nebo v e-shopu a které odpovídají stanoveným cílům podniku. Tento proces zahrnuje různé typy akcí, jako jsou nákupy, stahování dokumentů, vyplňování kontaktních formulářů a dalších.
Viac info
Konverze jsou pro podniky významné, protože představují konkrétní přínos nebo zisk. Zlepšování konverzí je jedním z klíčových cílů webových stránek a e-shopů. K dosažení vyšších konverzí se využívají různá opatření, jako je optimalizace uživatelského rozhraní, zlepšení nákupního procesu nebo personalizace obsahu. Konverze se obvykle měří pomocí nástrojů pro web analytiku, které umožňují sledovat chování uživatelů na webové stránce a zaznamenávat akce, které uživatel provedl. Získaná data jsou následně analyzována a využita k zlepšení konverzí a efektivity webové stránky.
Nejnovější blogové články
Co je web development a kdo je web developer?
-
03.05.2024
-
7 min čtení
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.