Konverze
Čo to znamená
Konverze představují akce, které uživatel provádí na webové stránce nebo v e-shopu a které odpovídají stanoveným cílům podniku. Tento proces zahrnuje různé typy akcí, jako jsou nákupy, stahování dokumentů, vyplňování kontaktních formulářů a dalších.
Viac info
Konverze jsou pro podniky významné, protože představují konkrétní přínos nebo zisk. Zlepšování konverzí je jedním z klíčových cílů webových stránek a e-shopů. K dosažení vyšších konverzí se využívají různá opatření, jako je optimalizace uživatelského rozhraní, zlepšení nákupního procesu nebo personalizace obsahu. Konverze se obvykle měří pomocí nástrojů pro web analytiku, které umožňují sledovat chování uživatelů na webové stránce a zaznamenávat akce, které uživatel provedl. Získaná data jsou následně analyzována a využita k zlepšení konverzí a efektivity webové stránky.
Nejnovější blogové články
Jak nastavit Facebook Conversion API
-
08.09.2025
-
2 min čtení
CRO: Jak škálovat výkon vašeho eshopu?
-
08.09.2025
-
12 min čtení
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.09.2025
-
2 min čtení
10 tipů, jak nezklamat na vrcholu e-commerce sezóny 2025
-
02.09.2025
-
16 min čtení
Jak prodávat přes marketplace?
-
26.08.2025
-
15 min čtení
I malý asistent dokáže udělat velké divadlo: návštěvnost z AI je kvalitnější, než si myslíte
-
21.08.2025
-
2 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak upravit obsah a technickou stránku vašeho webu?
-
07.08.2025
-
15 min čtení
Jak efektivně prodávat přes Allegro?
-
29.07.2025
-
11 min čtení
Google i Bing začínají indexovat příspěvky z Instagramu: Co to znamená pro značky a SEO?
-
25.07.2025
-
6 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak být viditelný a citovaný AI nástroji?
-
23.07.2025
-
10 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





