Konverze
Čo to znamená
Konverze představují akce, které uživatel provádí na webové stránce nebo v e-shopu a které odpovídají stanoveným cílům podniku. Tento proces zahrnuje různé typy akcí, jako jsou nákupy, stahování dokumentů, vyplňování kontaktních formulářů a dalších.
Viac info
Konverze jsou pro podniky významné, protože představují konkrétní přínos nebo zisk. Zlepšování konverzí je jedním z klíčových cílů webových stránek a e-shopů. K dosažení vyšších konverzí se využívají různá opatření, jako je optimalizace uživatelského rozhraní, zlepšení nákupního procesu nebo personalizace obsahu. Konverze se obvykle měří pomocí nástrojů pro web analytiku, které umožňují sledovat chování uživatelů na webové stránce a zaznamenávat akce, které uživatel provedl. Získaná data jsou následně analyzována a využita k zlepšení konverzí a efektivity webové stránky.
Nejnovější blogové články
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu.
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!