PR
Čo to znamená
PR je zkratka pro Public Relations, v češtině práce s veřejností. Jde o strategickou komunikaci, která má za cíl budovat a udržovat dobré vztahy mezi organizací a jejími cílovými skupinami. Cílem PR je vytvořit pozitivní image organizace a ovlivňovat veřejné mínění ve svůj prospěch.
Viac info
PR zahrnuje širokou škálu aktivit, jako například:
- Tiskové zprávy a komunikace s médii: PR manažeři informují média o novinkách a aktivitách organizace, aby získali pozitivní mediální pokrytí.
- Organizace eventů: PR manažeři organizují různé akce, jako například tiskové konference, semináře a workshopy, aby se spojili s cílovými skupinami a prezentovali jim organizaci.
- Spolupráce s influencery: PR manažeři spolupracují s influencery na sociálních sítích a v jiných oblastech, aby šířili pozitivní poselství o organizaci.
- Sociální odpovědnost podniků: PR manažeři se zapojují do aktivit sociální odpovědnosti, aby zlepšili image organizace a posílili její reputaci.
- Interní komunikace: PR manažeři komunikují také se zaměstnanci organizace, aby je informovali o novinkách a aktivitách a budovali jejich loajalitu.
PR je důležitý nástroj pro všechny typy organizací
- Firmy: PR může pomoci firmám budovat silné značky, přilákat zákazníky a zlepšit jejich reputaci.
- Neziskovky: PR může pomoci neziskovkám zvýšit povědomí o jejich činnosti a získat podporu dárců.
- Vládní agentury: PR může pomoci vládním agenturám komunikovat s veřejností a budovat důvěru.
Chcete-li dosáhnout úspěchu v PR, je důležité mít jasně definované cíle a strategie. Je také důležité měřit výsledky PR aktivit, abyste mohli sledovat jejich efektivitu.
Nejnovější blogové články
Co je web development a kdo je web developer?
Web development je důležitou součástí každé webové stránky, která chce v dnešní době oslovit své potenciální zákazníky. Jde vlastně o vývoj ...
-
03.05.2024
-
7 min čtení
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
B2B a B2C jsou dva pojmy, se kterými jste se v e-commerce a online marketingu určitě setkali. Pokud však dosud přesně nevíte, v čem spočívá ...
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
V džungli digitálního marketingu, kde se odehrává neúprosný boj o zákazníky, je Google Ads mocným nástrojem, který vám může pomoci dosáhnout...
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
Častá otázka nejen našich klientů. Ale abychom se dopracovali k odpovědi, pojďme si shrnout, co je to vlastně brand a co jsou “ty ostatní kampaně...
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
PPC reklama je jedním z nejpoužívanějších nástrojů online marketingu. Z anglického překladu “pay per click” vyplývá, že za ni inzerent platí...
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
SEO audit je komplexní dokument, který prověří, jak na tom webová stránka z pohledu optimalizace pro vyhledávače stojí. Sestavení takového auditu...
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
Usability testing nebo testování použitelnosti je způsob, jak odhalit nedostatky, resp. bariéry vašeho produktu nebo služby, které často brání...
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
Formuláře na webových stránkách a aplikacích jsou zřejmě nejdůležitějším UX místem, kde se návštěvník mění na zákazníka. Při testování použitelnosti...
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
Úspěšné škálování vašeho e-commerce podnikání si vyžaduje více než jen zvyšování investic. Implementací těchto šesti základních strategií se...
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
Proč AI? Pokud jste náš follower, víte, že v oblasti umělé inteligence patříme k průkopníkům na Slovensku. Ano, vyvinuli jsme i vlastní AI! ...
-
17.03.2024
-
6 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!
Brzy dostanete náš newsletter.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později