Up-sell
Čo to znamená
Up-selling je taktika, která se používá k prodeji vyššího nebo dražšího produktu nebo služby zákazníkovi, který již vyjádřil zájem o nákup jiného produktu nebo služby.
Viac info
Cílem up-sellu je zvýšit hodnotu jednotlivého nákupu a přidat další produkty nebo služby, které by mohly být pro zákazníka užitečné nebo zajímavé. Up-sell lze realizovat prostřednictvím různých kanálů, jako je telefonický prodej, e-mailový marketing, reklamy na sociálních sítích a nabídky na webové stránce. Správně realizovaný up-sell může zlepšit ziskovost a zvýšit spokojenost zákazníků tím, že jim umožní najít a koupit produkty nebo služby, které jsou pro ně nejvhodnější.
Nejnovější blogové články
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!