Up-sell
Čo to znamená
Up-selling je taktika, která se používá k prodeji vyššího nebo dražšího produktu nebo služby zákazníkovi, který již vyjádřil zájem o nákup jiného produktu nebo služby.
Viac info
Cílem up-sellu je zvýšit hodnotu jednotlivého nákupu a přidat další produkty nebo služby, které by mohly být pro zákazníka užitečné nebo zajímavé. Up-sell lze realizovat prostřednictvím různých kanálů, jako je telefonický prodej, e-mailový marketing, reklamy na sociálních sítích a nabídky na webové stránce. Správně realizovaný up-sell může zlepšit ziskovost a zvýšit spokojenost zákazníků tím, že jim umožní najít a koupit produkty nebo služby, které jsou pro ně nejvhodnější.
Nejnovější blogové články
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
470 % nárůst návštěvnosti díky performance marketingové strategii
-
16.03.2024
-
1 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.