Up-sell
Čo to znamená
Up-selling je taktika, která se používá k prodeji vyššího nebo dražšího produktu nebo služby zákazníkovi, který již vyjádřil zájem o nákup jiného produktu nebo služby.
Viac info
Cílem up-sellu je zvýšit hodnotu jednotlivého nákupu a přidat další produkty nebo služby, které by mohly být pro zákazníka užitečné nebo zajímavé. Up-sell lze realizovat prostřednictvím různých kanálů, jako je telefonický prodej, e-mailový marketing, reklamy na sociálních sítích a nabídky na webové stránce. Správně realizovaný up-sell může zlepšit ziskovost a zvýšit spokojenost zákazníků tím, že jim umožní najít a koupit produkty nebo služby, které jsou pro ně nejvhodnější.
Nejnovější blogové články
Kontaktujte nás
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Konzultace zdarma
S čím byste potřebovali pomoci?
Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají
Potřebujete ještě s něčím pomoci?
Vyberte si další oblast