Věrnostní program
Čo to znamená
Věrnostní program je systém, který motivuje zákazníky, aby zůstali věrní určité značce nebo společnosti.
Viac info
Tyto programy obvykle poskytují odměny nebo výhody za nákupy, registraci nebo další aktivity, které jsou spojeny s danou značkou nebo společností. Cílem věrnostních programů je udržet si stálého zákazníka a zvýšit loajalitu k danému produktu nebo službě. Odměny mohou být ve formě slev, speciálních nabídek, bodových systémů nebo dalších výhod.
Nejnovější blogové články
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
-
Andrej Kajan
CEO
-
Samuel Štassel
Sales & Marketing Specialist
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Konzultace zdarma
S čím byste potřebovali pomoci?
Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají
Potřebujete ještě s něčím pomoci?
Vyberte si další oblast