Věrnostní program
Čo to znamená
Věrnostní program je systém, který motivuje zákazníky, aby zůstali věrní určité značce nebo společnosti.
Viac info
Tyto programy obvykle poskytují odměny nebo výhody za nákupy, registraci nebo další aktivity, které jsou spojeny s danou značkou nebo společností. Cílem věrnostních programů je udržet si stálého zákazníka a zvýšit loajalitu k danému produktu nebo službě. Odměny mohou být ve formě slev, speciálních nabídek, bodových systémů nebo dalších výhod.
Nejnovější blogové články
Když prémiové krmivo potká prémiovou platformu
Výsledkem spolupráce s Louie.pet, českým výrobcem a online prodejcem prémiového krmiva, bylo odstranění bariér původního e-commerce řešení, ...
-
02.12.2025
-
1 min čtení
Black Friday 2025 v číslech: eCommerce trh hlásí meziroční pokles o 10 %, ale zdaleka nejde o černý scénář
Black Friday Week (24. 11. – 30.11.) máme za sebou a čísla ukazují jasný trend: celkový trh klesl meziročně o 10 %, zatímco celkové výdaje do...
-
02.12.2025
-
4 min čtení
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
I když se může zdát, že podíl návštěvnosti generované AI asistenty je zatím nízký, trend z posledních měsíců ukazuje dynamický růst, který se...
-
05.11.2025
-
4 min čtení
Case study Kompava: ONE-STOP-SHOP jako nástroj škálování byznysu: 420% růst na polském trhu
Pro značku kompava jsme propojili škálovatelný CMS BUXUS, rychlou expanzi pomocí AI překladů a agresivní PPC strategii v rámci našeho modelu...
-
05.11.2025
-
1 min čtení
Státní svátky a dny pracovního klidu na Slovensku v roce 2026
Rok 2026 přináší několik změn oproti kalendáři svátků z roku 2025, na které byste měli myslet při plánování dovolené a ročního harmonogramu. ...
-
31.10.2025
-
3 min čtení
Výpadek Packety a Clarity otestoval e-commerce. ui42 obstálo
V noci z 28. na 29. října zasáhly e-commerce trh technické problémy, které prověřily připravenost online byznysů.
-
30.10.2025
-
2 min čtení
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
Výkon značky představuje propojení budování značky a měřitelného výkonu. Ukazuje, jak se síla značky – její známost, důvěra či preference – ...
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
V ui42 věříme, že technologie a strategie jsou silné jen tehdy, když je doplňuje dobrý nápad. A právě proto přichází na scénu nový kreativní...
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
Je to tu opět. E-commerce horečka jménem Black Friday. I když datum 28. listopadu vypadá daleko, pro úspěšný e-shop by přípravy měly být už ...
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
Jedna z nejvýznamnějších změn, která aktuálně redefinuje SEO, je propojení výkonných analytických nástrojů s umělou inteligencí prostřednictvím...
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!
Čeká vás ještě jeden krok. Klikněte na potvrzovací odkaz, který máte v e-mailu.
Ups! Tento email už je registrován
Email už máme v databázi, zkontrolujte si schránku nebo použijte jiný mail
Ups! Tento email je nesprávný
Email nemá správný formát
Ups! Neznámá chyba
Prosím, zkuste to později