Kritériem hodnocení soutěžních prací je inovativnost, originalita, kreativita nápadu a kvalita jeho realizace.
Zlatý hřeb
Čo to znamená
Zlatý klinec je prestižní slovenská soutěž v oblasti reklamy a marketingu, která každoročně hodnotí a oceňuje nejlepší kreativní kampaně na Slovensku.
Viac info
Od svého vzniku se Zlatý klinec stal důležitým měřítkem kvality a inovace v reklamním průmyslu, přičemž soutěž spojuje odborníky z různých oblastí – kreativce, copywritery, designéry a marketingové specialisty. Soutěží se v kategoriích, jako jsou televizní a rozhlasová reklama, digitální kampaně, design či PR, přičemž cílem je podpořit a zviditelnit nejinovativnější práce, které vytvářejí výrazný dopad na cílové publikum.
Nejnovější blogové články
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!