Kritériem hodnocení soutěžních prací je inovativnost, originalita, kreativita nápadu a kvalita jeho realizace.
Zlatý hřeb
Čo to znamená
Zlatý klinec je prestižní slovenská soutěž v oblasti reklamy a marketingu, která každoročně hodnotí a oceňuje nejlepší kreativní kampaně na Slovensku.
Viac info
Od svého vzniku se Zlatý klinec stal důležitým měřítkem kvality a inovace v reklamním průmyslu, přičemž soutěž spojuje odborníky z různých oblastí – kreativce, copywritery, designéry a marketingové specialisty. Soutěží se v kategoriích, jako jsou televizní a rozhlasová reklama, digitální kampaně, design či PR, přičemž cílem je podpořit a zviditelnit nejinovativnější práce, které vytvářejí výrazný dopad na cílové publikum.
Nejnovější blogové články
Když prémiové krmivo potká prémiovou platformu
-
02.12.2025
-
1 min čtení
Black Friday 2025 v číslech: eCommerce trh hlásí meziroční pokles o 10 %, ale zdaleka nejde o černý scénář
-
02.12.2025
-
4 min čtení
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.11.2025
-
4 min čtení
Case study Kompava: ONE-STOP-SHOP jako nástroj škálování byznysu: 420% růst na polském trhu
-
05.11.2025
-
1 min čtení
Státní svátky a dny pracovního klidu na Slovensku v roce 2026
-
31.10.2025
-
3 min čtení
Výpadek Packety a Clarity otestoval e-commerce. ui42 obstálo
-
30.10.2025
-
2 min čtení
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!