V ui42 digital jsme si vytvořili jednoduchý seznam top digital-online-ppc konferencí a eventů. Do našeho žebříčku nej konferencí patří hlavně Superweek v Maďarsku, Hero Conference v Londýně, WEBEXPO v Praze a kolega Peter Jakuš, přišel plný nových nápadů a inspirace z konference MeasureCamp v Londýně. Koncem května se náš (skoro celý) digital tým zúčastnil Google Performance and Branding summit 2015, z kterého nejlepší tipy jsme začali implementovat hned na další den.
Naši kluci se minulý týden zúčastnili konference Shopexpo v Ostravě, která je největší e-commerce konferencí ve střední Evropě. Nezapomeneme pro vás shrnutí novinek a nejnovějších trendů, které si z Shopexpo odnesli =)
Aby i PPC a online marketing odvětví mohlo rychleji pokročit, Pavol Adamčák, ředitel ui42 digital, organizuje neformální setkání PPC specialistů, PPC LIVE, jehož cílem je více propojit know-how PPC a AdWords specialistů ze Slovenska i sousedních Čech.
Název konference |
Zaměření konference |
Kdy |
Kde |
Cena |
Krátké info |
analytics, web |
Jan ´16 |
Galyateto, Heves, Hungary |
DAILY PASS - €332.20, |
Sbírané data evangelistů, analytiků a myšlenkových lídrů v moderním webovém odvětví. |
|
search marketing |
Jan ´15 |
Paříž |
- |
Široký záběr témat začínající od propagace, SEO, Link Cleaning Services, sociální média , Optimalizace Landing Page, zlepšení míry konverze , atd. |
|
ux |
Feb ´15 |
Vídeň |
- |
Téma - vývoj uživatelsky přívětivých produktů a služeb, s uživateli a jejich zkušeností (během používání) v centru. |
|
search marketing |
17. – 18. Mar ´16 |
Mnichov |
120€ - One Day Pass |
Konference na téma search engine marketing a SEO, vyhledávání, sociální a mobilní marketing. |
|
UX |
Mar ´15 |
Mnichov |
299 € |
Jedinečná 2-denní konference "oslavující" webové technologie. Pro designéry a vývojáře, kteří společně budují skvělé uživatelské zkušenosti. |
|
data |
Apr ´15 |
Praha |
- |
Celodenní konference o datech, webové i newebové analytice, data mining, business intelligence. |
|
UX |
Květen ´15 |
Praha |
- |
Co se dozvíte: Co Vás nemine v budoucnosti. Jak na UX v praxi. Výsledky úspěšných. Co a proč se nepodařilo. Jak řídit UX, lidi a firmu. |
|
e-commerce |
4.-5. červen ´15 |
Ostrava |
4490 Kč |
Kombinace klasické konference, expozice a workshopů s kulturním programem a množstvím neformálních setkání nad aktuálními tématy z oblasti e-commerce, včetně digitálního marketingu. |
|
data |
|
Praha |
496 Kč bez DPH |
Proč přijít: Chcete získat více info z vašich dat? Chcete mít rychle dostupné info na základě pár kliknutí? Příklady, jak je možné využít nové BI nástroje a jak mohou vaše data pracovat pro Vás… |
|
SEO |
|
Praha |
2 662 Kč |
Technické SEO, data a eshopy, ale i obsahový marketing a vyhledávače. Navíc se můžete těšit i na blok 5-min ignite přednášek. A samozřejmě večerní afterparty. |
|
e-commerce |
31.červenec -2. srpen ´15 |
Vodňany - jižní Čechy |
zdarma (formát BarCamp) |
První česká 3-denní konference se zaměřením na eshopy. Určená pro majitele a zaměstnance eshopů, konzultanty a agentury pracující v oblasti e-commerce. |
|
analytics, web |
19 září ´15 |
Londýn |
zdarma (formát BarCamp) |
MeasureCamp je otevřený, nekonferenční a odlišný od jiných webově analytických konferencí organizovaných po celém světě. |
|
online |
19.–20. září ´15 |
Praha |
3 800 Kč/141€ - 4 900 Kč/181€ |
8. ročník konference roku (ne jen) pro webové profesionály. Brzy zveřejní kompletní program pro tento rok. |
|
PPC |
říjen ´15 |
Londýn |
£800 - £900 |
Hero Conf je světovou PPC konferencí, každý rok přináší největší jména a nejbystrější génie pod jednu střechu, aby diskutovali o taktice, strategii, současnosti a budoucnosti PPC reklamy. |
|
World Usability Day |
UX |
listopad ´15 |
Bratislava |
TBD |
Celosvětová akce, jejímž cílem je motivovat současné i budoucí odborníky, aby se věnovali "usability" - dobré použitelnosti webových stránek a aplikací. |
marketing |
26.-28. listopad ´15 |
Brno |
220€ - 325€ |
Marketingový digitální event světové úrovně. |