Jak přeměnit zvědavost na konverze? 25 magnetických strategií na generování leadů

V době digitálního rozmachu, kde trend nulové pozornosti roste rychleji než inflace, je přilákání nových zákazníků doslova vědeckou disciplínou nebo uměleckým dílem. Každý správný sales manažer však ví, že pro trvalý růst a získání konkurenční výhody je generování nových leadů klíčové.

Tento průvodce vám přinese 25 ověřených strategií, které zaujmou a přilákají potenciální zákazníky na váš marketingový lep.

Jak přeměnit zvědavost na konverze? 25 magnetických strategií na generování leadů

Jak přeměnit zvědavost na konverze? 25 magnetických strategií na generování leadů

V době digitálního rozmachu, kde trend nulové pozornosti roste rychleji než inflace, je přilákání nových zákazníků doslova vědeckou disciplínou nebo uměleckým dílem. Každý správný sales manažer však ví, že pro trvalý růst a získání konkurenční výhody je generování nových leadů klíčové.

Tento průvodce vám přinese 25 ověřených strategií, které zaujmou a přilákají potenciální zákazníky na váš marketingový lep.

Jak přeměnit zvědavost na konverze? 25 magnetických strategií na generování leadů

1. Optimalizace na max:

  • Prozkoumejte a proměňte každý pixel vašeho webu na neodolatelný magnet pro leady. 
  • Zajistěte bleskové načítání a reagování, intuitivní navigaci a perfektně přizpůsobte web i mobilní verzi, na kterou se často zapomíná.
  • Jasně viditelné a přesvědčivé výzvy k akci (CTA) na každé stránce promění nevzhledné prohlížeče webu k konverzi.
  • Tvorba webových stránek a aplikací je jednou z našich klíčových činností. Nechte si poradit profesionály.

2. Strategické SEO:

  • Využijte sílu optimalizace pro vyhledávače a proměňte váš web, či eshop na silný magnet pro relevantní návštěvníky vaší cílové skupiny.
  • Přesný výzkum klíčových slov přizpůsobí obsah a web ideálním zákazníkům, kteří hledají přesně to, co nabízíte.

3. Excelence obsahu:

  • Vylepšete hodnotu svého obsahu, aby zaujal vaše publikum.
  • Je-li to vhodné, vytvořte e-knihy, či lákavé a komplexní průvodce, jako výměnu za kontaktní informace vašich zákazníků. 
  • Diversifikujte obsah s poutavými videi, infografikami a blogy pro různé preference vaší cílové skupiny.

4. Personalizovaný email marketing:

  • Proměňte obyčejný email či newsletter na platformu, kde může probíhat osobní dialog s vašimi potenciálními leady.
  • Přizpůsobte emaily chování a preferencím jednotlivých příjemců, nepodceňujte sílu personalizace. 
  • Segmentujte emailové kampaně a oslovte každého individuálním hlasem.

5. Webináře a workshopy:

  • Využijte je na zprostředkování informací a jako formu vzdělávání, která vám získá kontakty.
  • Řešte běžné problémy a nabídněte praktická řešení.
  • Registrace na webinář slouží jako brána do vašeho systému na pěstování leadů.

6. Mistrovství sociálních sítí:

  • Proměňte sociální platformy na úrodnou půdu pro leady s cílenou reklamou a organickým zapojením. Pokud na složitost sociálních sítí a budování brandu nechcete být sami, vždy můžete spojit síly s externími odborníky.
  • Vytvářejte konverzační obsah a budujte komunitu.
  • Sociální sítě efektivně budují vztahy k vašemu brandu. Nezanedbávejte je, i když se atraktivita vaší značky komunikuje složitěji. Ukažte lidskost a autenticitu.

7. Inovativní referenční program:

  • Motivujte spokojené zákazníky, aby se stali ambasadory vaší značky.
  • Nabídněte atraktivní odměny za šíření vašeho jména a proměňte je osobní sítě na další leady.

8. Přesné PPC:

  • Investujte do PPC a vycvičte svá klíčová slova do dokonalosti. S námi to zvládnete levou zadní.
  • Navrhněte landing pages, které jsou v souladu s vaší reklamou. Zajistí vám plynulý přechod k konverzi.

9. Dynamický networking:

  • Offline eventy ale i virtuální události jsou zlatou dolou na těžení leadů. 
  • Navazujte kontakty, sbírejte informace a budujte vztahy. Přece jsme lidé a na vztazích záleží více, než si často myslíme.

10. Bezplatné zkušební verze a ukázky:

  • Nechte svůj produkt nebo službu mluvit za sebe s bezplatnými zkušebními verzemi, které jsou dostatečně přesvědčivé, aby získaly nové leady.
  • Umožněte zákazníkům zažít hodnotu vaší nabídky v praxi, bez závazků.

11. Magie chatbotů:

12. Optimalizace landing pages:

  • Vytvořte působivé landing page s jasným cílem a zaměřením na jednu konkrétní CTA.
  • Testujte různé prvky (A/B testování) pro neustálé zdokonalování a efektivnější konverzi.

13. Spolupráce s influencery:

  • Partnerství s influencery relevantními pro vaše cílové publikum dokážou přirozeným způsobem zvýšit vaše konverze.
  • Také zvýšíte dosah a povědomí o vaší značce.
  • Pokud si vyberete správného a pro vaši značku relevantního influencera, důvěra jeho sledujících se přetaví na důvěru vůči vašemu brandu.

14. Synergie content marketingu:

  • Vytvořte si svůj vlastní ekosystém hodnotného obsahu pro efektivní přilákání a zapojení publika.
  • Distribuujte svůj obsah přes různé kanály, přizpůsobujte ho konkrétním sociálním sítím. Zůstaňte v povědomí, budujte autoritu a komunitu věrných zákazníků. Jak na to? Pomůžeme vám.

15. Strategie remarketingu:

  • Buďte Top Of Mind svých návštěvníků, i těch, kteří ještě nepřinesli konverze.
  • Přizpůsobte své reklamy na základě jejich interakce s vaší značkou.
  • Získejte co nejvíce návštěvníků zpět a proměňte je na zákazníky.

16. Systémy skórování leadů:

  • Prioritizujte follow-up aktivitu na základě zapojení a konverzní pravděpodobnosti.
  • Zaměřte svou energii na leady s nejvyšší šancí konverze.

17. Exkluzivní členství:

  • Nabídněte exkluzivní členství pro budování loajality a advokacie.
  • Vytvořte pocit výjimečnosti a odměňte věrné zákazníky.

18. Oživení Direct Mailu

  • Kombinujte své digitální strategie se silnými aspekty přímé pošty.
  • Překvapte své potenciální zákazníky cíleným mailem, čím přeskočíte digitální propast osobním přístupem.

19. Průzkumy a ankety:

  • Získejte informace a zpětnou vazbu od svého publika, nenápadně tím dokážete shromáždit kontaktní údaje.
  • Na základě získaných dat můžete zdokonalit své nabídky a marketingové strategie.

20. Věrnostní programy:

  • Odměňujte opakované zapojení a nákupy svých zákazníků atraktivním věrnostním programem, který nabízí více než jen slevové kupóny.
  • Vytvořte program, který obohatí zákaznický zážitek zákaz
Jsou vám některé výrazy nejasné? Podívejte se na uičkovskou abecedu

Přečtěte si také

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.