UX checklist pro ecommerce

V konkurenčním světě e-commerce by měla být uživatelská zkušenost (UX) na vašem prvním místě. Dobré UX může rozhodnout o tom, zda se návštěvník stane zákazníkem nebo opustí svůj nákupní košík. Pro všechny, kteří mají svůj e-commerce projekt, jsme si připravili základní UX checklist, který zajistí úspěch vašeho webu či eshopu.

UX checklist pro ecommerce

UX checklist pro ecommerce

V konkurenčním světě e-commerce by měla být uživatelská zkušenost (UX) na vašem prvním místě. Dobré UX může rozhodnout o tom, zda se návštěvník stane zákazníkem nebo opustí svůj nákupní košík. Pro všechny, kteří mají svůj e-commerce projekt, jsme si připravili základní UX checklist, který zajistí úspěch vašeho webu či eshopu.

UX checklist pro ecommerce

Proč je UX důležité v e-commerce

  • Zvýšená konverzní míra: Dobře navržené UX může vést k významnému zvýšení konverzních mír, což je procento návštěvníků, kteří uskuteční nákup. Tím, že uživatelům usnadníte najít to, co hledají, zlepšíte navigaci na stránce a dokončování nákupu, zvýšíte pravděpodobnost, že se stanou vašimi zákazníky.
  • Zlepšená spokojenost zákazníků: Pozitivní uživatelská zkušenost může vést ke zvýšené spokojenosti zákazníků, což může následně vést k opakovaným nákupům a pozitivnímu šíření dobrého jména. Když mají uživatelé na vaší stránce pozitivní zkušenost, jsou více nakloněni vrátit se a uskutečnit budoucí nákupy.
  • Budování brandu: Dobře navržené UX může pomoci zlepšit jméno značky. Když mají uživatelé na vaší stránce pozitivní zkušenost, jsou více nakloněni vnímat vás jako důvěryhodnou a spolehlivou značku.
  • Snížení opuštěných nákupních košíků: Dobře navržený proces pokladny může pomoci snížit počet opuštěných nákupních košíků. Když vědí uživatelé snadno najít a dokončit své nákupy, jsou méně nakloněni opustit své nákupní košíky. Podívejte se na náš checklist nejčastějších chyb, kterým se vyvarovat, aby košíky nezůstávaly opuštěné.
  • Zvýšené pozice SEO: Dobře navržené UX může pomoci zvýšit vaše pozice SEO. Google a jiné vyhledávací nástroje vyhledávají webové stránky, které jsou snadno použitelné a navigovatelné, a odměňují tyto stránky vyššími pozicemi.

Kromě těchto výhod může UX také pomoci zlepšit výkon vaší stránky, snížit náklady na zákaznickou podporu a zvýšit konverze prodeje.

Stáhněte si UX eCommerce checklist (.pdf)

Jsou vám některé výrazy nejasné? Podívejte se na uičkovskou abecedu

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

Přečtěte si také

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.