Marketing Rulezz: Roman Helt odhaluje, zda Performance stále RULEZZ(?)

Na největší marketingové konferenci na Slovensku, Marketing Rulezz, se v rámci workshopu podělil o své tipy pro eshopy i marketingový expert Roman HeltPodle něj už totiž performance marketing není jediným klíčem k úspěchu v online. Co všechno byste měli udělat, abyste předstihli konkurenci? Podívejte se na přednášku nebo si přečtěte pár tipů, které zazněly v panelové diskusi. 

Marketing Rulezz: Roman Helt odhaluje, zda Performance stále RULEZZ(?)

Marketing Rulezz: Roman Helt odhaluje, zda Performance stále RULEZZ(?)

Na největší marketingové konferenci na Slovensku, Marketing Rulezz, se v rámci workshopu podělil o své tipy pro eshopy i marketingový expert Roman HeltPodle něj už totiž performance marketing není jediným klíčem k úspěchu v online. Co všechno byste měli udělat, abyste předstihli konkurenci? Podívejte se na přednášku nebo si přečtěte pár tipů, které zazněly v panelové diskusi. 

Marketing Rulezz: Roman Helt odhaluje, zda Performance stále RULEZZ(?)

Marketing Rulezz se letos konal 22. listopadu 2023 ve Staré tržnici v Bratislavě a hlavním tématem konference byly trendy a efektivita v reklamě, marketingu a digitálním světě. Mezi hvězdami byli světoznámý marketingový guru Les Binet, profesorka Magda Nenycz-Thiel z Austrálie nebo Michal Pastier. Samozřejmě nesmělo tam chybět ani ui42 v podání Romana Helta, ředitele Performance Marketingu, kterého přišli podpořit i ostatní uičkáři

Performance stále RULEZZ(?)

Po rekordních dvou letech se e-commerce dostal do předkoronavirových čísel. Mnohým e-shopům a online značkám to ale udělalo škrt přes rozpočet, protože si na "nový standard" celkem rádi zvykli. Jaké jsou dnešní výzvy e-commerce trhu a dokáže ještě performance marketing přesvědčit výsledky? 

Roman Helt společně s Danielem Tvrzem a Markem Šulikem podrobně probrali výzvy performance marketingu, který je podle nich i nadále důležitým nástrojem pro marketingové kampaně. Dokáže totiž efektivně dosáhnout stanovených cílů, jako je zvýšení prodeje, brand awareness nebo návštěvnost webu.

1. Buďte připraveni na změnu

Berete každou krizi jako příležitost, poučení a zlepšení. 

2. Učte se z vlastních chyb

Extrémní růst neznamená vždy ziskovost. Lepší plánujte, sledujte trh i konkurenty, optimalizujte výdaje a automatizujte procesy

3. Krize se opakují

Krize se opakují, ale nedají předpovědět. Umí nás ale naučit reagovat a připravit se na ně. Proto analyzujte, plánujte a nebojte se přizpůsobovat.  

4. Nesázejte jen na výkonnostní marketing

Nezaměřujte se jen na performance marketing, ale rozšiřte své marketingové aktivity

5. Sledujte trh

To je třeba opět zmínit, protože díky chování trhu budete vědět lépe plánovat. Pokud nějaký segment klesá, tak se můžete lépe připravit a případně přesunout své aktivity na něco jiného. 

Pokud klesá nám, klesá i konkurentům.

6. Online tržiště

Slovenský trh představuje pro market places (Mall, Allegro, online tržiště Kaufland, Alza, Amazon) velkou výzvu, protože jim slovenské e-shopy ještě nepřikládají takovou váhu. Prodej přes ně se totiž některým e-shopům nevyplatí. V budoucnosti se ale prodeji přes online tržiště nebude dát vyhnout.

7. Customer Experience a User Experience

Klíčovým faktorem pro úspěch marketingových kampaní je i uživatelská zkušenost s e-shopem. Pokud je zákazník spokojený s produktem nebo službou, je pravděpodobnější, že ji doporučí svým známým a koupí si ji znovu. Je proto nutné být pozorný k jejich potřebám a požadavkům.

8. Doručení zboží

Důležitá je cena, rychlost a dostupnost. Snažte se svým zákazníkům usnadnit a zpříjemnit nakupování. Potvrzenou objednávkou v e-shopu to ještě nekončí.

9. Cena produktů

Aktivně sledujte trh, konkurenty a trendy. Nestačí nastavit přirážku jednou při naskladnění. Pracujte s marží. Automaticky upravujte cenu produktů i několikrát denně, když je to potřebné.

10. Content (je king :))

Obsah na e-shopu je velmi důležitý, a to hlavně z toho důvodu, že musí zastoupit obchodního zástupce z kamenné prodejny. Zaměřte se proto na fotky, videa, popisy, doporučení a zobrazujte hlavně to, o co má zákazník nejpravděpodobnější zájem. Například i takový storytelling dokáže vytvořit silné spojení mezi značkou a zákazníky.

Jsou vám některé výrazy nejasné? Podívejte se na uičkovskou abecedu

Kontaktujte nás

Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.

Přečtěte si také

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.