Pokud vám náhodou uniklo, že se minulý týden v Senci konala největší e-commerce akce na Slovensku – konference Upterdam, tak jste přišli o pořádnou dávku inspirace!

My z ui42 jsme byli součástí a nechyběl ani náš Senior CX konzultant Peter Angelov, který vystoupil na hlavním stage-i s přednáškou na téma "Run the CXtra mile”, kde ukázal, jak zlepšit zákaznickou zkušenost a udělat z ní skutečnou konkurenční výhodu.
"Run the CXtra mile" – Jak si vytvořit nepřekonatelný náskok
Peter Angelov ve své přednášce hovořil o tom, jaký obrovský rozdíl může udělat dobře zvládnutá zákaznická zkušenost (CX). Už nestačí jen plnit očekávání – aby firmy vynikly, musí jít ještě o krok dál a poskytovat něco navíc. "Run the CXtra mile" je o tom, jak propojit jednotlivé touchpointy, zefektivnit procesy a získat náskok před konkurencí, který nebude snadné zkopírovat. Přednáška byla plná praktických tipů a příkladů z praxe, které ukazují, jak CX může pozitivně ovlivnit obchodní výsledky.
Tip: Pokud jste Peťovu přednášku nestihli, na konci článku je formulář - stačí poslat poptávku a my vám prezentaci pošleme.
Upterdam očima našeho crew ui42
Na konferenci jsme zažili už tradičně skvělou atmosféru s bohatým programem, který nabízel kvalitní a podnětná témata a přilákal množství účastníků. Upterdam už každoročně tvoří široce ecommercově zaměřený program, který neobejde aktuální trendy, přičemž možná o něco více bychom uvítali pokročileji rozpracované přednášky.
Spíkři otevřeli prostor pro hodnotné diskuse, přičemž Viktor, náš COO, nečekaně vyzdvihl zejména Peťovu prezentaci :) , která podle feedbacku zaujala publikum. Networking, kávičky a meetingy fungovaly, jak se patří, což nám umožnilo navázat cenné kontakty a diskutovat s našimi existujícími ale i potenciálními klienty o našich připravovaných projektech.
Upterdam 2024 jasně ukázal, že slovenský e-commerce má obrovský potenciál růst a držet krok s globálními trendy, přičemž konference nabídla množství příležitostí k výměně zkušeností. Bylo skvělé vidět, jak domácí scéna postupuje, a pro nás v ui42 to byla výborná příležitost nejen prezentovat naše know-how, ale i aktivně pomoci e-commerce hráčům s jejich CX výzvami.
Chytili jste si svého uičkára?
Na konferenci Upterdam jsme s našimi kolegy, Viktorem Doletinem (COO), Romanem Heltem (Performance Marketing Project Manager), Borisem Henezi (Sales Manager), Samuelem Štasselem (Sales Executive) a v čele s Andrejem Kajanem (CEO) nabízeli bezplatné konzultace a zájem o ně byl opravdu vysoký. Naše crew během 1 dne absolvovala více než 20 různých konzultací.
Během celého dne jsme se setkávali s množstvím účastníků, diskutovali o jejich výzvách a poskytovali praktická doporučení, jak vylepšit zákaznickou zkušenost na e-shopech, vyřešit technický problém či jak přistoupit a využít inovace v marketingu.
Pokud jste nestihli bezplatnou konzultaci na Upterdame, nic se neděje – prodlužujeme akci na bezplatné konzultace až do konce října. Kontaktujte nás přímo přes kontaktní formulář a využijte tuto šanci.