Přemýšlíte nad tím, jak svůj e-shop ještě více vylepšit? Zaměřte se na způsob platby a řešení, které svým zákazníkům nabízíte.
Platby online se ve světě stávají standardem, který zákazníci i majitelé e-shopů upřednostňují v maximální míře. Rozhodujícím faktorem při online nákupech bývá v poslední době právě možnost výběru způsobu platby. Zákazníci nestojí o platby na dobírku a držení dostatečného množství hotovosti potřebného k platbě při přebírání zboží. Průzkumy také ukazují, že přibližně 10% zákazníků nedokončí nákup právě z důvodu, že e-shop nenabízí možnost jednoduché online platby přes platební bránu.
Dalšími rozhodujícími prvky je rychlost a jednoduchost platby, při které není potřeba vykonávat zbytečné kroky navíc. Na rozdíl od komplikovanějšího převodu peněz přes internetbanking z účtu na účet upřednostňují zákazníci platby kartou, kterou už ve většině případů mají bezpečně uloženou v password manažerovi. Právě díky tomu mají zboží zakoupené na pár kliknutí.
Silný hráč na slovenském trhu
U slovenských prodejců se dostává platba online do popředí i díky inovativní platební bráně Payout, která byla vytvořena právě u nás na Slovensku. Výhodou, kterou přináší, je široké spektrum platebních metod, svým klientům umožňuje využití plateb kartami, standardními bankovními převody, bankovními tlačítky se 100% pokrytím slovenského trhu, QR kódem nebo aktuálně velmi oblíbenými Apple Pay a Google Pay.
,,Při vývoji fintech platformy Payout jsme se na platební služby dívali jako na komplexní produkt, není pro nás prioritou jen samotná platba, ale celý průběh finančních transakcí, který je pro vás plně automatizovaný a nadstandardně zabezpečený.” Martina Hanusová - Vice President of Business Development.
Kráčejte s dobou i vy a zapomeňte na ruční párování faktur s uhrazenými platbami, díky Payout probíhá tento proces automaticky přímo ve vašem systému. Všechny položky jsou rovněž automaticky kontrolovány, čímž se eliminuje riziko chybovosti. V závěru procesu už jen obdržíte výpis, který jednoduše nahrajete do účetního softwaru. Ve svém bankingu máte kromě jiného k dispozici podrobný přehled příchozích a odchozích plateb.
Bonusem, který platební brána Payout přináší, je zpracování plateb v reálném čase, díky čemuž můžete mít jistotu, že peníze, které vaši zákazníci zaplatili, nebudou na váš Payout účet připsány až o pár dní, jak to bývá u jiných platebních bran, ale okamžitě v momentu platby. Zaplacené zboží tak můžete hned připravit na odeslání, čímž jen stoupá nákupní spokojenost zákazníků. I to je důvod, proč v dnešní době upřednostňujeme platby kartou a díky vysokému 3D secure zabezpečení důvěřují tomuto způsobu platby i bývalí skeptici, kteří už zjistili, že riziko zneužití údajů z karty je minimální.
Která platební brána je pro váš e-shop ta pravá?
Nezáleží na tom, v jaké oblasti se pohybujete, při hledání nových řešení se zaměřte na ty, které mají predispozice dále růst s vaším e-shopem. Snažte se vyhnout branám, při kterých jste se setkali se selháním platby. Zákazník se po neúspěšné platbě nezvykne ke svému nákupu vracet. Technická a klientská podpora by proto měla být schopná promptně reagovat na jakýkoliv problém a procento neúspěšných transakcí by mělo být nulové. Rozhodujícím faktorem při výběru vhodné platební brány by kromě jiného měla být i její jednoduchá integrace, která by vaše obchody neměla pozastavit na delší čas a připravit vás tak o potenciální zisk.
,,Našim klientům poskytujeme 100% servis, individuální přístup, řešení na míru a nepřetržitou technickou podporu. Integrace platební brány Payout se bát nemusíte, klienty dokážeme ověřit i na dálku, nejsou potřebné osobní setkání a při rychlém dodání všech potřebných materiálů tak můžete svou novou platební bránu začít využívat v průběhu 2-3 dní. Aktuálně jsme pro naše nové klienty ui42 spustili akci, během které u nás první měsíc od podpisu smlouvy zpracovávají přijaté platby na účet Payout úplně zdarma. “ dodává na závěr Martina Hanusová.
Pokud ještě stále váháte nad výběrem nebo se vám do změny aktuálně využívané platební brány nechce pouštět před náročným obdobím i přes vaši nespokojenost, může to pro váš online business mít drahý a bolestivý dopad. Nebojte se nových technologií a dopřejte svým zákazníkům jednoduché, rychlé a bezproblémové platby.