Co je CMS systém?
Čo to znamená
CMS je zkratkou pro "Content Management System", což je softwarový nástroj, který umožňuje uživatelům vytvářet, upravovat a publikovat obsah na webové stránce bez potřeby znalosti programování nebo HTML kódu.
Viac info
CMS obsahuje grafické rozhraní, které umožňuje uživatelům jednoduše vytvářet a spravovat různé typy obsahu, jako jsou například články, obrázky, videa a další. Tento obsah může být následně organizován a zobrazován na webové stránce pomocí různých šablon a designů, které lze vybrat v rámci systému.
Tyto CMS jsou často využívány při tvorbě webových stránek, blogů, e-shopů a dalších druhů webového obsahu. Výhodou CMS je rychlé a jednoduché vytváření a spravování obsahu, což umožňuje uživatelům šetřit čas a zároveň se soustředit na tvorbu kvalitního obsahu. CMS může být buď open source, což znamená, že je volně dostupný a umožňuje vývojářům přispívat k jeho vylepšování, nebo komerční, což znamená, že je placený a poskytuje rozsáhlejší funkce a podporu.
Nejnovější blogové články
Státní svátky a dny pracovního klidu na Slovensku v roce 2026
-
31.10.2025
-
3 min čtení
Výpadek Packety a Clarity otestoval e-commerce. ui42 obstálo
-
30.10.2025
-
2 min čtení
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!