Mikrokonverze
Čo to znamená
Mikrokonverze jsou malým krokem v procesu nákupu nebo rozhodování zákazníka. Jedná se o akce, které zákazník provádí na vašich webových stránkách nebo aplikaci a naznačují, že se přibližuje k závaznému rozhodnutí, jako například závazné objednání produktu, registraci k odběru novinek nebo stahování aplikace.
Viac info
Mikrokonverze jsou důležité, protože ukazují, jak se zákazníci vyvíjejí v průběhu času a jak se mění jejich zájmy a preference. Mohou být také použity k měření úspěšnosti různých marketingových aktivit a strategií, jako je například e-mailový marketing, reklama na sociálních sítích nebo reklama na principu platby za kliknutí. Mikrokonverze jsou také užitečné při vytváření fungujícího komplexního e-commerce ekosystému, protože vám umožňují sledovat a analyzovat zákaznické chování a najít způsoby, jak zlepšit jejich zkušenosti s vaším webovým stránkou nebo aplikací.
Nejnovější blogové články
Jak nastavit Facebook Conversion API
-
08.09.2025
-
2 min čtení
CRO: Jak škálovat výkon vašeho eshopu?
-
08.09.2025
-
12 min čtení
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.09.2025
-
2 min čtení
10 tipů, jak nezklamat na vrcholu e-commerce sezóny 2025
-
02.09.2025
-
16 min čtení
Jak prodávat přes marketplace?
-
26.08.2025
-
15 min čtení
I malý asistent dokáže udělat velké divadlo: návštěvnost z AI je kvalitnější, než si myslíte
-
21.08.2025
-
2 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak upravit obsah a technickou stránku vašeho webu?
-
07.08.2025
-
15 min čtení
Jak efektivně prodávat přes Allegro?
-
29.07.2025
-
11 min čtení
Google i Bing začínají indexovat příspěvky z Instagramu: Co to znamená pro značky a SEO?
-
25.07.2025
-
6 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak být viditelný a citovaný AI nástroji?
-
23.07.2025
-
10 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





