Mikrokonverze
Čo to znamená
Mikrokonverze jsou malým krokem v procesu nákupu nebo rozhodování zákazníka. Jedná se o akce, které zákazník provádí na vašich webových stránkách nebo aplikaci a naznačují, že se přibližuje k závaznému rozhodnutí, jako například závazné objednání produktu, registraci k odběru novinek nebo stahování aplikace.
Viac info
Mikrokonverze jsou důležité, protože ukazují, jak se zákazníci vyvíjejí v průběhu času a jak se mění jejich zájmy a preference. Mohou být také použity k měření úspěšnosti různých marketingových aktivit a strategií, jako je například e-mailový marketing, reklama na sociálních sítích nebo reklama na principu platby za kliknutí. Mikrokonverze jsou také užitečné při vytváření fungujícího komplexního e-commerce ekosystému, protože vám umožňují sledovat a analyzovat zákaznické chování a najít způsoby, jak zlepšit jejich zkušenosti s vaším webovým stránkou nebo aplikací.
Nejnovější blogové články
Kontaktujte nás
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Konzultace zdarma
S čím byste potřebovali pomoci?
Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají
Potřebujete ještě s něčím pomoci?
Vyberte si další oblast