Newsletter
Čo to znamená
Newsletter je periodický elektronický dokument, který se zasílá emailem lidem, kteří se přihlásili na seznam odběratelů.
Viac info
Newslettery jsou používány k informování a komunikaci s cílovou skupinou zákazníků nebo fanoušků určité organizace, značky nebo společnosti. Obvykle obsahují informace o novinkách, akcích, slevách, nových produktech nebo službách, stejně jako relevantní články a tipy pro čtenáře. Cílem newsletterů je udržovat a posilovat vztahy se zákazníky, zvyšovat povědomí o značce a produktech a podporovat opakované nákupy.
Správně navržený newsletter by měl být obsahově zajímavý, přínosný a relevantní pro cílovou skupinu, zároveň mít přehledný a atraktivní design. Může být zasílán pravidelně, například denně, týdně nebo měsíčně, přičemž může být přizpůsoben zájmům a preferencím jednotlivých odběratelů.
Nejnovější blogové články
Co je web development a kdo je web developer?
-
03.05.2024
-
7 min čtení
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.