Newsletter
Čo to znamená
Newsletter je periodický elektronický dokument, který se zasílá emailem lidem, kteří se přihlásili na seznam odběratelů.
Viac info
Newslettery jsou používány k informování a komunikaci s cílovou skupinou zákazníků nebo fanoušků určité organizace, značky nebo společnosti. Obvykle obsahují informace o novinkách, akcích, slevách, nových produktech nebo službách, stejně jako relevantní články a tipy pro čtenáře. Cílem newsletterů je udržovat a posilovat vztahy se zákazníky, zvyšovat povědomí o značce a produktech a podporovat opakované nákupy.
Správně navržený newsletter by měl být obsahově zajímavý, přínosný a relevantní pro cílovou skupinu, zároveň mít přehledný a atraktivní design. Může být zasílán pravidelně, například denně, týdně nebo měsíčně, přičemž může být přizpůsoben zájmům a preferencím jednotlivých odběratelů.
Nejnovější blogové články
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Jak nastavit Facebook Conversion API
-
08.09.2025
-
3 min čtení
CRO: Jak škálovat výkon vašeho eshopu?
-
08.09.2025
-
12 min čtení
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.09.2025
-
2 min čtení
10 tipů, jak nezklamat na vrcholu e-commerce sezóny 2025
-
02.09.2025
-
16 min čtení
Jak prodávat přes marketplace?
-
26.08.2025
-
15 min čtení
I malý asistent dokáže udělat velké divadlo: návštěvnost z AI je kvalitnější, než si myslíte
-
21.08.2025
-
2 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





