Organická návštěvnost
Čo to znamená
Organická návštěvnost představuje počet návštěv webové stránky nebo jiného online obsahu, který byl získán bez použití placené reklamy. Tato forma návštěvnosti je obvykle získána pomocí kvalitního obsahu a optimalizace pro vyhledávače.
Viac info
Organická návštěvnost má výhodu v tom, že návštěvy jsou získány díky kvalitě a relevanci obsahu, nikoli placenou reklamou. To může být důležité pro firmy nebo organizace, které nemají dostatečný rozpočet na placenou reklamu a snaží se zvýšit návštěvnost svých webových stránek pomocí organických metod. Na druhou stranu může být organická návštěvnost pomalejší a náročnější na získání než placená reklama. Také může být obtížné udržet organickou návštěvnost na konzistentní úrovni, protože vyhledávače se neustále mění a vyvíjejí se algoritmy, které určují, které stránky se zobrazí na prvních pozicích v rámci výsledků vyhledávání.
Nejnovější blogové články
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!