Organická návštěvnost
Čo to znamená
Organická návštěvnost představuje počet návštěv webové stránky nebo jiného online obsahu, který byl získán bez použití placené reklamy. Tato forma návštěvnosti je obvykle získána pomocí kvalitního obsahu a optimalizace pro vyhledávače.
Viac info
Organická návštěvnost má výhodu v tom, že návštěvy jsou získány díky kvalitě a relevanci obsahu, nikoli placenou reklamou. To může být důležité pro firmy nebo organizace, které nemají dostatečný rozpočet na placenou reklamu a snaží se zvýšit návštěvnost svých webových stránek pomocí organických metod. Na druhou stranu může být organická návštěvnost pomalejší a náročnější na získání než placená reklama. Také může být obtížné udržet organickou návštěvnost na konzistentní úrovni, protože vyhledávače se neustále mění a vyvíjejí se algoritmy, které určují, které stránky se zobrazí na prvních pozicích v rámci výsledků vyhledávání.
Nejnovější blogové články
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
-
Andrej Kajan
CEO
-
Samuel Štassel
Sales & Marketing Specialist
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Konzultace zdarma
S čím byste potřebovali pomoci?
Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají
Potřebujete ještě s něčím pomoci?
Vyberte si další oblast