Organická návštěvnost
Čo to znamená
Organická návštěvnost představuje počet návštěv webové stránky nebo jiného online obsahu, který byl získán bez použití placené reklamy. Tato forma návštěvnosti je obvykle získána pomocí kvalitního obsahu a optimalizace pro vyhledávače.
Viac info
Organická návštěvnost má výhodu v tom, že návštěvy jsou získány díky kvalitě a relevanci obsahu, nikoli placenou reklamou. To může být důležité pro firmy nebo organizace, které nemají dostatečný rozpočet na placenou reklamu a snaží se zvýšit návštěvnost svých webových stránek pomocí organických metod. Na druhou stranu může být organická návštěvnost pomalejší a náročnější na získání než placená reklama. Také může být obtížné udržet organickou návštěvnost na konzistentní úrovni, protože vyhledávače se neustále mění a vyvíjejí se algoritmy, které určují, které stránky se zobrazí na prvních pozicích v rámci výsledků vyhledávání.
Nejnovější blogové články
Jak nastavit Facebook Conversion API
-
08.09.2025
-
2 min čtení
CRO: Jak škálovat výkon vašeho eshopu?
-
08.09.2025
-
12 min čtení
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.09.2025
-
2 min čtení
10 tipů, jak nezklamat na vrcholu e-commerce sezóny 2025
-
02.09.2025
-
16 min čtení
Jak prodávat přes marketplace?
-
26.08.2025
-
15 min čtení
I malý asistent dokáže udělat velké divadlo: návštěvnost z AI je kvalitnější, než si myslíte
-
21.08.2025
-
2 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak upravit obsah a technickou stránku vašeho webu?
-
07.08.2025
-
15 min čtení
Jak efektivně prodávat přes Allegro?
-
29.07.2025
-
11 min čtení
Google i Bing začínají indexovat příspěvky z Instagramu: Co to znamená pro značky a SEO?
-
25.07.2025
-
6 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak být viditelný a citovaný AI nástroji?
-
23.07.2025
-
10 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





