Pixel
Čo to znamená
Pixel je nejmenší jednotka, ze které se skládá digitální obraz nebo stránka na webu. Pixel se používá k zobrazení barev a tvarů na digitální obrazovce.
Viac info
V marketingu a reklamním prostředí se pixel používá k sledování návštěvnosti a interakcí s reklamami na webových stránkách. Například Facebook pixel je nástroj pro sledování aktivity uživatelů na webových stránkách, který umožňuje reklamním kampaním zaměřovat reklamy přesně na cílovou skupinu. Pixel také může pomoci optimalizovat reklamy a zlepšit jejich účinnost. Například může být použit k sledování konverzí, jako jsou stažení aplikace nebo objednávky v e-shopu, a získávání informací o tom, jak uživatelé reagují na reklamy.
Nejnovější blogové články
Jak nastavit Facebook Conversion API
-
08.09.2025
-
2 min čtení
CRO: Jak škálovat výkon vašeho eshopu?
-
08.09.2025
-
12 min čtení
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.09.2025
-
2 min čtení
10 tipů, jak nezklamat na vrcholu e-commerce sezóny 2025
-
02.09.2025
-
16 min čtení
Jak prodávat přes marketplace?
-
26.08.2025
-
15 min čtení
I malý asistent dokáže udělat velké divadlo: návštěvnost z AI je kvalitnější, než si myslíte
-
21.08.2025
-
2 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak upravit obsah a technickou stránku vašeho webu?
-
07.08.2025
-
15 min čtení
Jak efektivně prodávat přes Allegro?
-
29.07.2025
-
11 min čtení
Google i Bing začínají indexovat příspěvky z Instagramu: Co to znamená pro značky a SEO?
-
25.07.2025
-
6 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak být viditelný a citovaný AI nástroji?
-
23.07.2025
-
10 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





