Pixel
Čo to znamená
Pixel je nejmenší jednotka, ze které se skládá digitální obraz nebo stránka na webu. Pixel se používá k zobrazení barev a tvarů na digitální obrazovce.
Viac info
V marketingu a reklamním prostředí se pixel používá k sledování návštěvnosti a interakcí s reklamami na webových stránkách. Například Facebook pixel je nástroj pro sledování aktivity uživatelů na webových stránkách, který umožňuje reklamním kampaním zaměřovat reklamy přesně na cílovou skupinu. Pixel také může pomoci optimalizovat reklamy a zlepšit jejich účinnost. Například může být použit k sledování konverzí, jako jsou stažení aplikace nebo objednávky v e-shopu, a získávání informací o tom, jak uživatelé reagují na reklamy.
Nejnovější blogové články
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
470 % nárůst návštěvnosti díky performance marketingové strategii
-
16.03.2024
-
1 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.