Pixel
Čo to znamená
Pixel je nejmenší jednotka, ze které se skládá digitální obraz nebo stránka na webu. Pixel se používá k zobrazení barev a tvarů na digitální obrazovce.
Viac info
V marketingu a reklamním prostředí se pixel používá k sledování návštěvnosti a interakcí s reklamami na webových stránkách. Například Facebook pixel je nástroj pro sledování aktivity uživatelů na webových stránkách, který umožňuje reklamním kampaním zaměřovat reklamy přesně na cílovou skupinu. Pixel také může pomoci optimalizovat reklamy a zlepšit jejich účinnost. Například může být použit k sledování konverzí, jako jsou stažení aplikace nebo objednávky v e-shopu, a získávání informací o tom, jak uživatelé reagují na reklamy.
Nejnovější blogové články
Budování značky a výkon nemusí jít proti sobě, chtějte Brand Performance
-
22.10.2025
-
4 min čtení
Novinka: Seznamte se – toto jsou kreativci z ui42
-
21.10.2025
-
3 min čtení
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Děkujeme za odběr!