Streamování
Čo to znamená
Streamování je proces přenosu dat nebo mediálního obsahu v reálném čase přes internet. Streamovaný obsah může být videa, audio, hry nebo jiné typy médií.
Viac info
Výhody streamování v marketingu zahrnují:
- Zvýšené povědomí o značce: Streamování umožňuje společnostem a organizacím oslovit velké publikum a zvýšit povědomí o své značce.
- Budování vztahů s publikem: Prostřednictvím interakce s publikem v reálném čase mohou společnosti a organizace získat zpětnou vazbu a lépe porozumět svým cílovým skupinám.
- Zvýšení prodeje: Prostřednictvím reklamy a propagačních aktivit během streamování mohou společnosti a organizace oslovit potenciální zákazníky a zvýšit jejich zájem o své produkty nebo služby.
Nejnovější blogové články
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
-
Andrej Kajan
CEO
-
Samuel Štassel
Sales & Marketing Specialist
Naša agentúra sa riadi pravidlami a princípmi Férového tendra.
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Konzultace zdarma
Späť
1/4
S čím byste potřebovali pomoci?
Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají
Potřebujete ještě s něčím pomoci?
Vyberte si další oblast