Zákaznická podpora
Čo to znamená
Zákaznická podpora je služba, která poskytuje pomoc nebo odpovědi na otázky zákazníků v souvislosti s produkty nebo službami společnosti.
Viac info
Zákaznická podpora může být poskytována prostřednictvím různých kanálů, jako jsou telefon, e-mail, chat nebo sociální média. Cílem zákaznické podpory je zlepšit zákaznické zkušenosti a řešit jakékoliv problémy, které mohou mít zákazníci s produkty nebo službami. Zákaznická podpora může také poskytovat dodatečné informace nebo rady ohledně produktů a služeb. Spokojenost zákazníků s úrovní zákaznické podpory je důležitým faktorem při budování důvěry mezi společností a zákazníky.
Nejnovější blogové články
Přípravy na Black Friday v plném proudu: Nezapomněli jste na nic?
-
15.10.2025
-
5 min čtení
Optimalizace dat v Ahrefs: Klíčem jsou MCP servery
-
13.10.2025
-
3 min čtení
Rychlost webů našich klientů jsme zlepšili o více než čtvrtinu.
-
08.10.2025
-
3 min čtení
Red flagy ve spolupráci s agenturou
-
06.10.2025
-
4 min čtení
ChatGPT Shopping: co to je, kdo ho má dnes a jak se na něj připravit (i mimo USA)
-
30.09.2025
-
3 min čtení
Na co si dát pozor při přechodu na novou e-commerce platformu: 6 nejčastějších chyb z praxe
-
29.09.2025
-
5 min čtení
Upterdam 2025: e-shop pro e-shopy, i celou komunitu
-
26.09.2025
-
2 min čtení
Co je to server-side Google Tag Manager a proč by vás měl zajímat?
-
18.09.2025
-
4 min čtení
Jak nastavit Facebook Conversion API
-
08.09.2025
-
3 min čtení
CRO: Jak škálovat výkon vašeho eshopu?
-
08.09.2025
-
12 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





