Zákaznická podpora
Čo to znamená
Zákaznická podpora je služba, která poskytuje pomoc nebo odpovědi na otázky zákazníků v souvislosti s produkty nebo službami společnosti.
Viac info
Zákaznická podpora může být poskytována prostřednictvím různých kanálů, jako jsou telefon, e-mail, chat nebo sociální média. Cílem zákaznické podpory je zlepšit zákaznické zkušenosti a řešit jakékoliv problémy, které mohou mít zákazníci s produkty nebo službami. Zákaznická podpora může také poskytovat dodatečné informace nebo rady ohledně produktů a služeb. Spokojenost zákazníků s úrovní zákaznické podpory je důležitým faktorem při budování důvěry mezi společností a zákazníky.
Nejnovější blogové články
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
470 % nárůst návštěvnosti díky performance marketingové strategii
-
16.03.2024
-
1 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.