Zákaznická podpora
Čo to znamená
Zákaznická podpora je služba, která poskytuje pomoc nebo odpovědi na otázky zákazníků v souvislosti s produkty nebo službami společnosti.
Viac info
Zákaznická podpora může být poskytována prostřednictvím různých kanálů, jako jsou telefon, e-mail, chat nebo sociální média. Cílem zákaznické podpory je zlepšit zákaznické zkušenosti a řešit jakékoliv problémy, které mohou mít zákazníci s produkty nebo službami. Zákaznická podpora může také poskytovat dodatečné informace nebo rady ohledně produktů a služeb. Spokojenost zákazníků s úrovní zákaznické podpory je důležitým faktorem při budování důvěry mezi společností a zákazníky.
Nejnovější blogové články
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
-
Andrej Kajan
CEO
-
Samuel Štassel
Sales & Marketing Specialist
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Konzultace zdarma
S čím byste potřebovali pomoci?
Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají
Potřebujete ještě s něčím pomoci?
Vyberte si další oblast