Zákaznická podpora
Čo to znamená
Zákaznická podpora je služba, která poskytuje pomoc nebo odpovědi na otázky zákazníků v souvislosti s produkty nebo službami společnosti.
Viac info
Zákaznická podpora může být poskytována prostřednictvím různých kanálů, jako jsou telefon, e-mail, chat nebo sociální média. Cílem zákaznické podpory je zlepšit zákaznické zkušenosti a řešit jakékoliv problémy, které mohou mít zákazníci s produkty nebo službami. Zákaznická podpora může také poskytovat dodatečné informace nebo rady ohledně produktů a služeb. Spokojenost zákazníků s úrovní zákaznické podpory je důležitým faktorem při budování důvěry mezi společností a zákazníky.
Nejnovější blogové články
Jak nastavit Facebook Conversion API
-
08.09.2025
-
2 min čtení
CRO: Jak škálovat výkon vašeho eshopu?
-
08.09.2025
-
12 min čtení
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
-
05.09.2025
-
2 min čtení
10 tipů, jak nezklamat na vrcholu e-commerce sezóny 2025
-
02.09.2025
-
16 min čtení
Jak prodávat přes marketplace?
-
26.08.2025
-
15 min čtení
I malý asistent dokáže udělat velké divadlo: návštěvnost z AI je kvalitnější, než si myslíte
-
21.08.2025
-
2 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak upravit obsah a technickou stránku vašeho webu?
-
07.08.2025
-
15 min čtení
Jak efektivně prodávat přes Allegro?
-
29.07.2025
-
11 min čtení
Google i Bing začínají indexovat příspěvky z Instagramu: Co to znamená pro značky a SEO?
-
25.07.2025
-
6 min čtení
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak být viditelný a citovaný AI nástroji?
-
23.07.2025
-
10 min čtení
Kontaktujte nás
Potřebujete poradit?
Potřebujete poradit?
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.

Děkujeme za odběr!





