Všechny články
-
GEO je tady: podíl návštěvnosti e-shopů z AI asistentů vzrostl od začátku roku 8násobně
I když se může zdát, že podíl návštěvnosti generované AI asistenty je zatím nízký, trend z posledních měsíců ukazuje dynamický růst, který se... -
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak upravit obsah a technickou stránku vašeho webu?
V předchozím článku Optimalizace webových stránek pro AI: Jak být viditelný a citovaný AI nástroji? jsme vysvětlovali, proč je AI optimalizace... -
Jak efektivně prodávat přes Allegro?
Allegro je marketplace, který v žebříčku top online tržišť obsadil těsné čtvrté místo, hned za zvučnými jmény jako Amazon, Etsy či Ebay. Od ... -
Google i Bing začínají indexovat příspěvky z Instagramu: Co to znamená pro značky a SEO?
Doposud byl Instagram do značné míry uzavřeným ekosystémem – obsah, který uživatelé a značky publikovali, nebyl pro vyhledávače dostupný. To... -
Optimalizace webových stránek pro AI: Jak být viditelný a citovaný AI nástroji?
SEO není mrtvé, pouze se dnes mění na GEO. Vyhledávání v prohlížeči, proklikávání se přes desítky odkazů jen abychom našli tu správnou odpověď... -
Eyes4ICU x ui42: AI Recommendre budoucnosti pro e-commerce
Představte si doporučovací nástroj, který nejenže ví, co chcete koupit, ale zároveň přesně ví, kde vám to má na e-shopu ukázat, abyste si toho... -
ui42 na shortliste Zlatého středníka v kategorii Launch, Relaunch, Rebranding
Značka ui42 se ocitla mezi nejlepšími a postoupila do finále v prestížní česko-slovenské soutěži Zlatý středník 2025 – a to v kategorii... -
Nejpopulárnější aplikace na Slovensku v roce 2025: Kdo předběžně kraluje žebříčkům?
Digitální svět se neustále mění a s ním i naše mobilní obrazovky. První polovina roku 2025 jasně ukazuje, že Slováci stále intenzivněji... -
Nový zákon o přístupnosti: Klíčové změny pro e-shopy a digitální služby
Evropská unie přichází se zákonem o přístupnosti, který zasáhne všechny e-shopy s ročním obratem nad 2 miliony eur, jako také webové stránky... -
Porovnání e-shopových řešení. Které CMS si vybrat?
Výběr správného e-shopového řešení je základ, pokud má být projekt úspěšný. Dobrá rada na úvod zní – věnujte mu dostatek času, vrátí se vám ...