Všechny články
-
Co je web development a kdo je web developer?
Web development je důležitou součástí každé webové stránky, která chce v dnešní době oslovit své potenciální zákazníky. Jde vlastně o vývoj ... -
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
B2B a B2C jsou dva pojmy, se kterými jste se v e-commerce a online marketingu určitě setkali. Pokud však dosud přesně nevíte, v čem spočívá ... -
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
V džungli digitálního marketingu, kde se odehrává neúprosný boj o zákazníky, je Google Ads mocným nástrojem, který vám může pomoci dosáhnout... -
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
Častá otázka nejen našich klientů. Ale abychom se dopracovali k odpovědi, pojďme si shrnout, co je to vlastně brand a co jsou “ty ostatní kampaně... -
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
PPC reklama je jedním z nejpoužívanějších nástrojů online marketingu. Z anglického překladu “pay per click” vyplývá, že za ni inzerent platí... -
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
SEO audit je komplexní dokument, který prověří, jak na tom webová stránka z pohledu optimalizace pro vyhledávače stojí. Sestavení takového auditu... -
Testování použitelnosti a jeho význam
Usability testing nebo testování použitelnosti je způsob, jak odhalit nedostatky, resp. bariéry vašeho produktu nebo služby, které často brání... -
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
Formuláře na webových stránkách a aplikacích jsou zřejmě nejdůležitějším UX místem, kde se návštěvník mění na zákazníka. Při testování použitelnosti... -
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
Úspěšné škálování vašeho e-commerce podnikání si vyžaduje více než jen zvyšování investic. Implementací těchto šesti základních strategií se... -
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
Proč AI? Pokud jste náš follower, víte, že v oblasti umělé inteligence patříme k průkopníkům na Slovensku. Ano, vyvinuli jsme i vlastní AI! ...