302 redirect
Čo to znamená
302 přesměrování je typ HTTP stavového kódu, který informuje prohlížeč nebo vyhledávač, že zdrojová stránka byla dočasně přesunuta na novou URL adresu. Když návštěvník zadá starou URL nebo klikne na zastaralý odkaz, prohlížeč automaticky přesměruje na novou URL adresu.
Viac info
302 přesměrování se často používá při dočasných změnách URL adresy stránky, například během testování nové verze webové stránky nebo při výpadku stránky. V těchto případech by mělo být přesměrování dočasné a po opravě nebo ukončení testování by mělo být přesměrování zrušeno a návštěvníci by měli být opět přesměrováni na původní URL adresu. Je důležité zvolit správné přesměrování, protože nesprávné použití přesměrování může vést ke ztrátě autority a hodnoty webové stránky v očích vyhledávačů. 302 přesměrování se doporučuje pouze v případě dočasných změn adresy URL a nemělo by se používat jako náhrada za trvalé 301 přesměrování.
Nejnovější blogové články
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
470 % nárůst návštěvnosti díky performance marketingové strategii
-
16.03.2024
-
1 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.