Content Marketing

Čo to znamená

Content Marketing, přeložený jako obsahový marketing, popisuje strategii, při které se organizace zaměřují na tvorbu a distribuci relevantního a hodnotného obsahu pro cílovou skupinu, s cílem zvýšit povědomí o značce, budovat důvěryhodný vztah směrem k aktuálním, ale i potenciálním zákazníkům a sledovatelům.

Viac info

Content marketing je tvorba obsahu a jeho další distribuce s cílem budovat vztah směrem k aktuálním, ale i potenciálním zákazníkům a sledujícím. Cílem obsahového marketingu je zaujmout a zároveň informovat zákazníky tak, aby se stali dlouhodobými zákazníky. Obsahový marketing se často používá jako alternativa k tradičním formám reklamy a může zahrnovat vytváření blogů, videí, infografik, e-booků, webinářů a dalších typů obsahu.

Konzultace zdarma

S čím byste potřebovali pomoci?

Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají

Potřebujete ještě s něčím pomoci?

Vyberte si další oblast

Zanechajte nám na vás kontakt

Formulář byl úspěšně odeslán.