Content Marketing
Čo to znamená
Content Marketing, přeložený jako obsahový marketing, popisuje strategii, při které se organizace zaměřují na tvorbu a distribuci relevantního a hodnotného obsahu pro cílovou skupinu, s cílem zvýšit povědomí o značce, budovat důvěryhodný vztah směrem k aktuálním, ale i potenciálním zákazníkům a sledovatelům.
Viac info
Content marketing je tvorba obsahu a jeho další distribuce s cílem budovat vztah směrem k aktuálním, ale i potenciálním zákazníkům a sledujícím. Cílem obsahového marketingu je zaujmout a zároveň informovat zákazníky tak, aby se stali dlouhodobými zákazníky. Obsahový marketing se často používá jako alternativa k tradičním formám reklamy a může zahrnovat vytváření blogů, videí, infografik, e-booků, webinářů a dalších typů obsahu.
Nejnovější blogové články
Kontaktujte nás
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.
Konzultace zdarma
S čím byste potřebovali pomoci?
Vyberte všechny možnosti, které se vás týkají
Potřebujete ještě s něčím pomoci?
Vyberte si další oblast