Content Marketing
Čo to znamená
Content Marketing, přeložený jako obsahový marketing, popisuje strategii, při které se organizace zaměřují na tvorbu a distribuci relevantního a hodnotného obsahu pro cílovou skupinu, s cílem zvýšit povědomí o značce, budovat důvěryhodný vztah směrem k aktuálním, ale i potenciálním zákazníkům a sledovatelům.
Viac info
Content marketing je tvorba obsahu a jeho další distribuce s cílem budovat vztah směrem k aktuálním, ale i potenciálním zákazníkům a sledujícím. Cílem obsahového marketingu je zaujmout a zároveň informovat zákazníky tak, aby se stali dlouhodobými zákazníky. Obsahový marketing se často používá jako alternativa k tradičním formám reklamy a může zahrnovat vytváření blogů, videí, infografik, e-booků, webinářů a dalších typů obsahu.
Nejnovější blogové články
Co je web development a kdo je web developer?
-
03.05.2024
-
7 min čtení
Co je B2B a B2C a jaký je mezi nimi rozdíl?
-
24.04.2024
-
8 min čtení
13 Tajných nástrojů pro optimalizaci kampaní Google Ads: Jak na online dominanci?
-
17.04.2024
-
6 min čtení
Kolik z marketingového rozpočtu dávat na značku?
-
16.04.2024
-
6 min čtení
Co je PPC reklama a jaké typy kampaní v Google Ads známe?
-
15.04.2024
-
7 min čtení
SEO audit odhaluje slabá místa: Jak na kvalitní SEO analýzu?
-
15.04.2024
-
8 min čtení
Testování použitelnosti a jeho význam
-
15.04.2024
-
5 min čtení
13 zjištění, jak vylepšit formuláře na webových stránkách
-
08.04.2024
-
7 min čtení
5 Základů pro správné škálování vašeho e-commerce podnikání
-
02.04.2024
-
8 min čtení
Tento rok slavíme kromě jiného 27. výročí AI.
-
17.03.2024
-
6 min čtení
Nenechte si ujít novinky ze světa UX, programování, analytiky a marketingu.